کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلکسی نوت 10 کارکردن با ارزهای مجازی را تسهیل می‌کند

17 شهريور 1398 ساعت 12:57

ایتنا - سامسونگ یک نسخه بلاک‌چین از موبایل پرچمدار «گلکسی نوت ۱۰» را ساخته که به مشتریان اجازه می‌دهد ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین را به موبایل‌هایشان منتقل کنند.




طبق گزارش‌ها سامسونگ یک موبایل بلاک‌چین ساخته که به کاربران اجازه می‌دهد تراکنش‌هایی مبتنی بر ارز مجازی انجام دهند. این موبایل سخت‌افزار یکسانی با «گلکسی نوت۱۰» دارد و قیمت آن نیز یکسان است.

سامسونگ یک نسخه بلاک‌چین از موبایل پرچمدار «گلکسی نوت ۱۰» را ساخته که به مشتریان اجازه می‌دهد ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین را به موبایل‌هایشان منتقل کنند.
 موبایل «KlatynPhone » سخت‌افزار یکسانی با  گلکسی نوت ۱۰ دارد و با همان قیمت عرضه می‌شود. اما نرم‌افزار زیربنای آن از اپلیکیشن‌های بلاک‌چین و یک کیف پول ارز مجازی پشتیبانی می‌کند.

این موبایل با همکاری پیامرسان «کاکائو» ساخته شده است. کاکائو یک شبکه بلاکچین به نام  Klatyn ابداع کرده که از تراکنش‌های ارز مجازی پشتیبانی می‌کند. به نوشته وال استریت ژورنال موبایل«KlatynPhone » فقط در کره جنوبی عرضه می‌شود اما سامسونگ به پرسش‌ها درباره زمان عرضه و بازارهای هدف این محصول پاسخی نداده است.

پیش از سامسونگ شرکت اچ‌تی‌سی نیز یک موبایل بلاک‌چین به نام HTC Exodus 1 را درسال گذشته میلادی عرضه کرد. استارت آپ‌های کوچکتر مانند «سیرین لبز» نیز موبایل‌های بلاکچین عرضه کرده‌اند.


کد مطلب: 58049

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58049/گلکسی-نوت-10-کارکردن-ارزهای-مجازی-تسهیل-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir