۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸

هواوی مسیر خود را تغییر می‌دهد

ایتنا- شرکت هواوی به تازگی حرکت‌های جدید در عرضه فناوری کرده است. این شرکت قصد دارد از حوزه تولید قطعات خارج شود و مسیر دیگری در پیش گیرد.
هواوی مسیر خود را تغییر می‌دهد
شرکت هواوی، هوای تغییر مسیر دارد و می‌خواهد تحرک‌های تازه و جدیدی در دنیای فناوری انجام دهد. این شرکت تصمیم دارد که تولید قطعات را به کمترین میزان ممکن برساند و مسیر ارائه خدمات هوش مصنوعی را در پیش بگیرد.
پیش از این هواوی به عنوان یکی از ابرقدرت‌های حوزه گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شد، ولی ظاهراً تصمیم دارد که وارد جاده مرکز داده و پردازش مبتنی بر فضای ابری شود و جهان جدیدی را کشف و تصرف کند.

احتمالاً به زودی هواوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات هوش مصنوعی شناخته خواهد شد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، چندی پیش شرکت هواوی از پردازنده قدرتمند Ascend 910 (اسند 910) پرده برداشت.
تحلیلگران بر این باور هستند که این پردازنده، قدرتمندترین پردازنده هوش مصنوعی جهان است.

مسلماً قرار نیست که این پردازنده روی گوشی‌ها یا دستگاه‌های هوشمند سوار شود. این تراشه مخصوص بازار هوش مصنوعی است. در حال حاضر در بازار هوش مصنوعی، شرکت‌هایی مانند انویدیا و اینتل پیشگام و پیشتاز هستند.
 
شرکت اینتل با معماری x86 خود، همگان را مجذوب خود ساخته است. شرکت هواوی تصمیم دارد که این بازار را با قیمت‌های هوشمندانه و مقرون به صرفه خود فتح کند. هواوی تصمیم دارد که تغییرات و تمایلات بازار را به نفع خود تغییر دهد.
 هواوی

این شرکت تصمیم دارد که با محیط‌های توسعه پرطرفدار موجود در بازار مانند تنسور فلو رقابت کند. تنسور فلو متعلق به گوگل است و به همین خاطر هواوی برای پیروز شدن در بازار هوش مصنوعی مسیر طولانی در پیش دارد.

چندی پیش هواوی صرفاً به عنوان یک تأمین‌کننده یا تولیدکننده قطعات شناخته می‌شد ولی با عرضه اسند 910، معادلات تغییر کرد. این شرکت نشان داد که می‌خواهد مسیر کاری خود را تغییر دهد.
 
سوابق هواوی در بازار گوشی هوشمند نشان می‌دهد که این شرکت توانایی  و پتانسیل بسیار خوبی در فتح بازار دارد؛ زیرا می‌تواند محصولاتی باکیفیت را با قیمتی باورنکردنی به بازار عرضه کند. دو عامل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه مانند آهنربا عمل می‌کنند و مشتریان را به سمت خود می‌کشانند.
 
کد مطلب: 57988
برچسب ها: هواوی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام