۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

همکاری نایک با سیری اپل برای تجربه منحصر به فرد از کفش هوشمند

ایتنا- نسخه جدید کفش هوشمند نایک با نام اداپت وراچه با قابلیت‌هایی از قبیل امکان اتصال به اپل واچ و استفاده از دستیار سیری به زودی به بازار عرضه می‌شود.
همکاری نایک با سیری اپل برای تجربه منحصر به فرد از کفش هوشمند
نسخه جدید کفش هوشمند نایک با نام اداپت وراچه با قابلیت‌هایی از قبیل امکان اتصال به اپل واچ و استفاده از دستیار سیری به زودی به بازار عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، هواداران کفش‌های برند نایک حتما دوران طلایی این کمپانی یعنی اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 را به یاد دارند.
در این دوره نایک با ایده خلاقانه پاشنه شفاف در ایرمکس 1 و ایرمکس 2 طراحی اسنیکرها را از نو تعریف کرد. در این میان در سال‌های اخیر مدل‌های ایر وراچه مخاطبان خاص خود را پیدا کرد و همین امر باعث شد تا نایک کفش هوشمند خود را با این طراحی به بازار ارائه کند.
 
کفش اداپت وراچه جدید نایک به فناوری FitAdapt این کمپانی تجهیز شده است.
این فناوری به گفته نایک «همگام با کاربر به روز رسانی شده و تغییر می کند» و کنترل آن نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر فناوری Adapt آسان‌تر شده است.

این کفش به راحتی به تلفن‌های همراه هوشمند، اپل واچ و دستیار هوشمند سیری متصل می‌شود و اطلاعات کاربر را با سرعت بیشتری از طریق این دستگاه ها دریافت می کند.
به این ترتیب می توان انتظار داشت که این کفش نسبت به رقبای خود با سرعت بیشتری عکس‌العمل نشان داده و با حالت پای کاربر در شرایط مختلف انطباق پیدا کند.
 
 
البته هواداران نایک از طراحی اداپت وراچه ناامید شده‌اند، زیرا این کفش از نامی که برایش در نظر گرفته شده است تا حد زیادی فاصله گرفته است.
در حالی که زوایای وراچه اصلی شباهت زیادی به کفش‌های دهه 90 میلادی دارد، اما نسخه اداپت این کفش ورزشی ظاهری به روز‌تر دارد.

البته نسخه اداپت وراچه زیباتر از نسخه قبلی‌اش یعنی اداپت BB است.
 
اداپت وراچه از 13 سپتامبر در رنگ‌های خاکستری و زرد به فروشگاه ها عرضه می‌شود و نرم‌افزار ویژه آن هم به نایک راه پیدا می‌کند.
قیمت در نظر گرفته شده برای این کفش هنوز مشخص نشده است، اما از آنجایی که اداپت BB در ابتدای سال جاری میلادی به قیمت 350 دلار به بازار عرضه شد پس انتظار می رود که این نسخه به‌روزرسانی شده نیز در همین حدود قیمت فروخته شود.
 
کد مطلب: 57981
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام