۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰

عرضه نخستین تلویزیون 120 اینچی 5G با کیفیت 8K

ایتنا - شمار تلویزیون‌های 8K در سراسر جهان در اندازه‌های مختلف بسیار محدود است و دستگاه‌هایی که با این کیفیت تولید می‌شوند در اندازه‌های محدود هستند اما شارپ این بار با رونمایی از تلویزیون 120 اینچی خود توجه بسیاری از افراد را جلب خواهد کرد.
عرضه نخستین تلویزیون 120 اینچی 5G با کیفیت 8K
کمپانی شارپ قرار است تا هفته آینده در کنفرانس تجاری IFA از بزرگ‌ترین تلویزیون ال سی دی 8K جهان رونمایی کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  shortlist، شمار تلویزیون‌های 8K در سراسر جهان در اندازه‌های مختلف بسیار محدود است و دستگاه‌هایی که با این کیفیت تولید می‌شوند در اندازه‌های محدود هستند اما شارپ این بار با رونمایی از تلویزیون 120 اینچی خود توجه بسیاری از افراد را جلب خواهد کرد. همچنین شارپ برای کردن قیمت بسیار بالای این محصول آن را به فناوری 5G متصل کرده است.
  
البته این تلویزیون بیشتر از مصارف خانگی استفاده‌های متعددی دارد و از دید متخصصان شارپ می‌توان از آن درزمینه‌های پزشکی، تحصیلی و ساخت فیلم استفاده کرد. بااین‌حال جالب است بدانید که این تلویزیون شارپ بزرگ‌ترین تلویزیون جهان نیست و سونی در ماه آوریل از صفحه‌نمایشی رونمایی کرد که ابعاد آن 63 در 17 فوت و کیفیت نمایش آن نیز 16K بود.
 
 
البته نمی‌توان ادعا کرد که کمپانی شارپ در ساخت این تلویزیون اشتباه کرده و وارد صنعت خطرپذیری شده است زیرا مصارفی که برای تلویزیون شارپ در نظر گرفته می‌شود با مصارف نسخه ارائه شده توسط سونی و کمپانی‌های دیگر تا حدی متفاوت است و هرکدام کاربری‌های خاص خود رادارند.
 
هنوز قیمت نهایی این تلویزیون عظیم‌الجثه مشخص نشده و شایعه‌ای هم در رابطه با آن ارائه نشده است اما با توجه به کیفیت و ویژگی‌های به کار رفته در این محصول از قبیل اتصال به اینترنت 5G می‌توان نتیجه گرفت که برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای آن بسیار زیاد است.
 
کد مطلب: 57972
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام