۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۸

بازدید مرکز شتابدهی نوآوری دیموند از دفتر روز اول علی بابا

مدیرعامل علی بابا با اشاره به این موضوع که روز اول جزو لوکس‌ترین فضاهای کاری استارت‌آپی کشور است گفت: طراحی دفتر علی بابا خاص است و ما در علی ‌بابا چیزی با عنوان اتاق نداریم.
بازدید مرکز شتابدهی نوآوری دیموند از دفتر روز اول علی بابا
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



دفتر «روز اول» علی‌ بابا امروز میزبان مرکز شتابدهی نوآوری دیموند بود.

 تیم روابط عمومی علی بابا در این بازدید به معرفی بخش‌های مختلف ساختمان جدید علی‌بابا در کارخانه فن‌آوری پرداخت.

در این بازدید، بخش‌های مختلف دفتر روز اول که با نام شهرهای مختلف ایران نامگذاری شده است، معرفی و از آنجا که شعار معروف علی بابا برای کارکنان، کار با حال خوب است در دفتر روز اول، اتاق استراحت، اتاق بازی و حیاط مجزا طراحی شده تا کارکنان علی‌بابا در زمان کاری خود از بهترین امکانات رفاهی بهره‌مند باشند.

مسعود طباطبایی، مدیرعامل علی بابا نیز در سخنرانی که در جمع بازدیدکنندگان داشت با اشاره به این موضوع که روز اول جزو لوکس‌ترین فضاهای کاری استارت‌آپی کشور است گفت: طراحی دفتر علی بابا خاص است و ما در علی ‌بابا چیزی با عنوان اتاق نداریم.
وی گفت: تنها اتاق‌های دفتر روز اول،  مربوط به جلسات هستند که با اسامی مناطق مختلف کشورمان نامگذاری شده‌اند. او همچنین گفت: همه در علی بابا با هم تعامل دارند و بحث مدیر و سرپرستی مطرح نیست و ما در مورد مشکلاتمان خیلی راحت صحبت می کنیم.

او تاکید کرد: شعار ما در علی بابا "کار با حال خوب" است و معتقدیم چون بچه‌ها در علی ‌بابا زمان زیادی از روز خود را در محل کارشان سپری ‌می کنند، باید تمام امکانات رفاهی از جمله بهترین فضای کار، اتاق استراحت و.. برای آن‌ها فراهم باشد.

مجتبی سلحشور، مدیر جذب و استخدام منابع انسانی علی بابا هم با حضور در جمع بازدیدکنندگان ضمن خوشامدگویی به آن‌ها با اشاره به نقش منابع انسانی در علی‌بابا به سوالات بازدیدکنندگان در حوزه منابع انسانی پاسخ داد.
 
 
کد مطلب: 57969
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام