کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درباره دوربین سه‌گانه دایره‌ای و چندین قابلیت جدید وان پلاس 7T بیشتر بدانیم

www.theinquirer.net , 19 شهريور 1398 ساعت 7:00

ایتنا - تنها چند روز پس افشای عکس‌های با کیفیت از وان پلاس 7T جزئیات مرتبط با این دستگاه نیز افشا شد. در صورت درست بودن این افشاگری‌ها می‌توان انتظار داشت که همراه هوشمند وان پلاس 7T از صفحه نمایش Super AMOLED در اندازه 6.55 اینچ و ناچ معروف به قطره اشک این کمپانی بهره مند شود.


مشخصات تلفن‌های همراه هوشمند وان پلاس 7T و 7T پرو تنها چند روز قبل از رونمایی این دو محصول در 26 سپتامبر افشا شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  theinquirer، تنها چند روز پس افشای عکس‌های با کیفیت از وان پلاس 7T جزئیات مرتبط با این دستگاه نیز افشا شد. در صورت درست بودن این افشاگری‌ها می‌توان انتظار داشت که همراه هوشمند وان پلاس 7T از صفحه نمایش Super AMOLED در اندازه 6.55 اینچ و ناچ معروف به قطره اشک این کمپانی بهره‌مند شود.
 
این تلفن همراه هوشمند از نظر مشخصات داخلی نیز بسیار قوی است از پردازنده اسنپ دراگون 855+ به همراه 8 گیگابایت رم و انتخاب حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت به همراه باتری 3800 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. این باتری اندکی بزرگ تر است باتری 3700 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در وان پلاس 7 است. همچنین احتمالا وان پلاس 7T Pro با اندروید 9 پای و باتری 4000 میلی آومر ساعتی به بازار عرضه شود.
 

 
 
در بدنه پستی این تلفن همره سنسورهای دوربین 48، 16 و 12 مگاپیکسلی به صورت دایره وار در کنار یکدیگر قرار گرفته است. دوربین قوی این دستگاه می‌تواند فیلم‌های آهسته با 960 فریم در ثانیه به ثبت برساند از حالتی به نام Nightscape برای تصویربرداری در شب بهره‌مند است. دوربین جلویی در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه جدید وان پلاس هم 16 مگاپیکسلی است.
 
 انتظار می‌رود که وان پلاس 7T در رنگ‌های «نقره‌ای یخی» و «آبی مه آلود» در تاریخ 26 سپتامبر در کشور هندوستان رونمایی شده و در 10 اکتبر هم در اروپا عرضه شود. علاوه بر این هنوز قیمت قطعی این دستگاه مشخص نشده است اما بر اساس محصولات قبلی این کمپانی می‌توان نتیجه گرفت که این تلفن همراه احتمالا در حدود 700 پوند قیمت داشته باشد.
 


کد مطلب: 57938

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57938/درباره-دوربین-سه-گانه-دایره-ای-چندین-قابلیت-جدید-وان-پلاس-7t-بیشتر-بدانیم

ايتنا
  https://www.itna.ir