کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آزمایش نرم‌افزار پیام‌رسان تردز توسط فیس‌بوک

13 مهر 1398 ساعت 15:14

ایتنا- فیس‌بوک به دنبال ساخت نرم‌افزار پیام‌رسان مستقلی است که قابلیت‌های مفید اسنپ چت و اینستاگرام را در یک قالب به کاربر ارائه دهد.


فیس‌بوک به دنبال ساخت نرم‌افزار پیام‌رسان مستقلی است که قابلیت‌های مفید اسنپ چت و اینستاگرام را در یک قالب به کاربر ارائه دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گزارش‌ها حاکی از آن است که فیس‌بوک قصد دارد تا پیام‌رسان مستقلی را برای اینستاگرام عرضه کند. این نرم‌افزار که با نام تردز عرضه می‌شود بسیاری از قابلیت‌های محبوب اسنپ چت را در بر خواهد داشت.
این نرم‌افزار جدید به نحوی طراحی شده است که با فهرست دوستان نزدیک کاربر در اینستاگرام کار کند و کاربران می‌توانند جزئیاتی نظیر موقعیت مکانی، سرعت و عمر باتری دستگاهشان را در این نرم‌افزار پیام‌رسان به اشتراک بپردازند.

 
 
گفتنی است این غول فناوری مدت‌ها برای ساخت یک نرم‌افزار پیام‌رسان مستقل جدید و برای اینستاگرام تلاش کرده است، و در همین راستا در ماه می به صورت موقت نرم‌افزار دایرکت اینستاگرام را نیز متوقف کرد.

به نظر می‌رسد که این نرم‌افزار جدید نتیجه تلاش‌های فیس‌بوک برای ادغام بهترین قابلیت‌های اینستاگرام و اسنپ چت در یک قالب یکپارچه شده باشد.

نرم‌افزار تردز همانند اسنپ چت به کاربر اجازه می‌دهد به‌صورت خودکار به‌روزرسانی‌های ویژه‌ای را به فهرست دوستان خود ارسال کند.
محبوبیت اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در شبکه‌های اجتماعی با وجود تمامی نقص‌هایش به این نرم‌افزار نیز راه پیدا کرده است.

لازم به ذکر است که اسنپ چت در ابتدای سال جاری از قابلیت اسنپ مپ برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی افراد با دوستانشان رونمایی کرد.
 
بنظر کارشناسان اگر تردز می‌خواهد با سرنوشت مرگباری مانند نرم‌افزار دایرکت مواجه نشود، باید فراتر از تنها یک پیام‌رسان ساده عمل کند.
ترکیب قابلیت‌های جدید و قدیمی در این نرم‌افزار به همراه دسترسی به فهرست دوستان نزدیک کاربر در اینستاگرام می‌تواند نقطه قوتی برای محکم کردن جای تردز نزد کاربران باشد.
 


کد مطلب: 57930

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57930/آزمایش-نرم-افزار-پیام-رسان-تردز-توسط-فیس-بوک

ايتنا
  https://www.itna.ir