کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرورگر گوشی‌های تاشو؛ برنامه بعدی LG

9 شهريور 1398 ساعت 9:39

ایتنا - ال‌جی در نظر دارد با همکاری شرکت Naver، مرورگر اینترنتی جدیدی را مخصوص گوشی‌های تاشو در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی کند و بدین ترتیب از تلاش خود در این زمینه پرده‌برداری کرده و خبر دهد.



اخبار و گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن است که ال‌جی با همکاری شرکت Naver قصد دارد یک مرورگر اینترنی مخصوص گوشی‌های هوشمند تاشو معرفی کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، از آنجایی که بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر به شدت دچار رکود شده است، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر روی آورده‌اند.

از جمله پیشگامان در این عرصه می‌توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد که هر یک از گوشی‌های تاشوی خود تحت عنوان گلکسی فولد و میت ایکس رونمایی کردند تا بدین ترتیب بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و کاربران و به تبع آن، سهم قابل توجهی در بازارهای جهانی موبایل را به خود اختصاص دهند.

ال‌جی بعنوان یک شرکت کره‌ای تولیدکننده موبایل که یکی از بزرگترین رقبای سامسونگ نیز به شمار می‌رود، تاکنون علاقه و تمایل چندانی به معرفی و عرضه محصولات تاشو از خود نشان نداده و همان طور که یکی از مقامات ارشد این شرکت در گزارش‌های پیشین خاطرنشان کرده بود، هنوز تکنولوژی گوشی‌های هوشمند تاشو به مرحله تکامل و پیشرفت نرسیده و عرضه زودهنگام آن می‌تواند اشتباه بزرگ و غیرقابل جبرانی به شمار رود.

حالا به تازگی اخبار منتشر شده در وب سایت gsmarena نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای در نظر دارد با همکاری شرکت Naver، مرورگر اینترنتی جدیدی را مخصوص گوشی‌های تاشو در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی کند و بدین ترتیب از تلاش خود در این زمینه پرده‌برداری کرده و خبر دهد.

گفته می‌شود این مرورگر اینترنتی تحت عنوان Whale است که با همکاری شرکت Naver ، بزرگترین ارائه دهنده موتورهای جست و جو در کره جنوبی، توسعه یافته است و قرار است در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شود.


کد مطلب: 57916

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57916/مرورگر-گوشی-های-تاشو-برنامه-بعدی-lg

ايتنا
  https://www.itna.ir