کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توییتر به توصیه‌های شورای اعتماد و امنیت خود توجه ندارد

11 شهريور 1398 ساعت 17:19

ایتنا- اعضای شورای اعتماد و امنیت توییتر در نامه‌ای خواستار توجه بیشتر این کمپانی به توصیه‌های آن‌ها در رابطه با سیاست‌گذاری‌ها شده‌اند.


اعضای شورای اعتماد و امنیت شبکه اجتماعی توییتر در نامه‌ای خواستار توجه بیشتر این کمپانی به توصیه‌های آنها در رابطه با سیاست‌گذاری‌ها شده‌اند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سه سال است که توییتر شورای اعتماد و امنیت ویژه این کمپانی را با هدف مبارزه با سوءاستفاده و آزار کاربران این پلتفرم ایجاد کرده است، اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این شورا در محقق کردن هدف خود چندان موفق نبوده است.
 
 به‌تازگی شماری از اعضای این شورا در نامه‌ای به مدیریت توییتر نگرانی‌های خود در رابطه با عدم توجه این کمپانی به توصیه‌هایشان را ابراز کرده‌اند. حتی در برخی موارد توییتر پیام اعضای این شورا را ماه‌ها بدون پاسخ گذاشته است.

 
 
اعضای این شورا در این نامه به این کمپانی اظهار کرده‌اند که: «هیچ اطلاعی در رابطه با تغییر سیاست‌ها و محصولات توییتر به شورا داده نمی‌شود و باعث می‌شود بسیاری از ما هنگام پاسخ دادن به سؤالات مطبوعاتی و رسانه‌ها هیچ اطلاع قبلی یا حتی دانشی نداشته باشیم.»
این اعضا اعلام کردند که نداشتن ارتباط با این شورا خجالت‌آور است و در ادامه امضاکنندگان خواستار دیدار با جک دورسی به‌عنوان مدیر توییتر و نقش این شورا در آینده این کمپانی شده‌اند.
 
جالب است بدانید که توییتر برای اولین بار شورای اعتماد و امنیت را پس از سال‌ها شکایت در رابطه با سوءاستفاده و آزار کاربران این پلتفرم در سال 2016 راه‌اندازی کرد.
 
در ابتدا  به نظر می‌رسید که برنامه احداث این شورا موفقیت‌هایی را پی داشته است، زیرا گزارش‌ها حاکی از آن بود که تعداد حساب‌های کاربری توهین‌آمیز در سال 2017 ده برابر کمتر شده است.
با این‌ وجود به نظر می‌رسد که این روزها این کمپانی در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود از مشورت با این شورا غافل شده است.
 


کد مطلب: 57900

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57900/توییتر-توصیه-های-شورای-اعتماد-امنیت-خود-توجه-ندارد

ايتنا
  https://www.itna.ir