۰
plusresetminus
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۲

ساخت فیلتر ویژه 37 میلی‌متری برای برداشت تصاویر سینمایی با دوربین موبایل

ایتنا - دوربین‌های تلفن‌های همراه هوشمند امروزی تحولات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و تا حدی پیشرفت کرده‌اند که نیازهای یک دوربین مستقل را برطرف می‌کنند و افراد دیگر نیازی به حمل دستگاهی جداگانه به‌منظور عکاسی ندارند.
ساخت فیلتر ویژه 37 میلی‌متری برای برداشت تصاویر سینمایی با دوربین موبایل
کمپانی Moment با ارائه فیلترهای ویژه‌ای برای دوربین تلفن‌های همراه هوشمند تجربه عکاسی را برای علاقه‌مندان لذت‌بخش‌تر می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ubergizmo، دوربین‌های تلفن‌های همراه هوشمند امروزی تحولات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و تا حدی پیشرفت کرده‌اند که نیازهای یک دوربین مستقل را برطرف می‌کنند و افراد دیگر نیازی به حمل دستگاهی جداگانه به‌منظور عکاسی ندارند. علاوه بر این کمپانی‌های سوم شخص تجهیزات ویژه‌ای را برای این دوربین‌ها ارائه کرده‌اند که کیفیت تصویربرداری‌شان را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد.
 
کمپانی Moment یکی از این دسته از تولیدکنندگان سوم شخص است که اخیرا از فیلتر 37 میلی‌متری ویژه‌ای را برای دستگاه‌های اندروید و آیفون‌ها عرضه کرده است. این سازه شامل فیلتر پلاریزه کننده دایره‌ای ویژه‌ای است که برای کاهش تابش خیره‌کننده خورشید و انعکاس آن در عکس‌ها به کار می‌رود. علاوه بر این فیلتر ND آن نیز نوردهی دوربین را کاهش می‌دهد و کاربران قادر خواهند بود تا بدون نوردهی بیش‌ازحد به عکس‌برداری نوردهی طولانی بپردازند.
 
 
 
این فیلترها 37 میلی‌متری هستند و با لنزهای رشته‌ای 37 میلی‌متری منطبق خواهند بود. بااین‌حال اگر ترجیح می‌دهید که پول زیادی برای لنزهای جانبی تلفن‌های همراه خرج نکنید می‌توانید از پایه فیلتری که توسط Moment به همراه این فیلترها عرضه می‌شود برای سوار کردن آن‌ها روی لنزهای معمولی دوربین تلفن‌های همراه استفاده کنید.
 
شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Moment فیلترهای موردنیازتان را به‌صورت تکی خریداری کرده یا کل مجموعه را به‌صورت یکجا بخرید.
 
کد مطلب: 57896
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام