۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۱

آیفون 11 برای موفقیت باید چه چیزی داشته باشد؟

ایتنا - اپل هر سال در ماه سپتامبر رخدادی را ترتیب می دهد و در آن ایفون جدید خود را معرفی می کند. بر اساس این قاعده امسال هم اپل از ایفون 11 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد.
آیفون 11 برای موفقیت باید چه چیزی داشته باشد؟
اپل برای حضور فعال در بازار رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند نیازمند اعمال هفت تغییر اساسی و قابلیت ویزه روی آیفون 11 است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، اپل هر سال در ماه سپتامبر رخدادی را ترتیب می‌دهد و در آن ایفون جدید خود را معرفی می‌کند. بر اساس این قاعده امسال هم اپل از ایفون 11 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد. فروش آیفون‌ها در سه ماهه سوم مالی 12 درصد کاهش داشده است و این روها افراد بیشتری آیفون های خود را با دستگاه های اندرویدی جا به جا می‌کنند و البته رقبایی مثل نوت 10 و نوت 10 پلاس با قابلیت های رقابتی به بازار عرضه شده‌اند.
 
بسیاری از افراد بر این باورند که اپل برای نجات خود در این بازار آشفته نیازمند بازطراحی انقلابی آیفون‌ها نیست اما تنها با قرار دادن هفت ویزگی جدید می تواند در این بازار رقابتی همچنان به عنوان یک ابرقدرت باقی مانده و صنعت تلفن‌های همراه هوشمند را در دست داشته باشد. این هفت قابلیت عبارت اند از عمر باتری بیشتر، صفحه نمایش جدید، کابل شارژ سریع، دوربین دوگانه سلفی، دوربین پشتی بهبود یافته، قدرت پردازشی بیشتر و نامی بهتر.
 
سیستم عامل iOS 13 با قابلیت‌هایی از قبیل حالت تیره و پردازنده A13 در همکاری با هم می‌توانند مصرف باتری را تا حد زیادی کنترل کندو امیدواریم که اپل بتواند عمر باتری آیفون 11 را تا 30 درصد افزایش بدهد. همچنین با توجه به صفحه نمایش HDR10+ گلکسی اس 10، اس 10 پلاس، نوت 10 و نوت 10 پلاس انتظار می رود که اپل امسال صفحه نمایش قدرتمند تری را برای ایفون 11 عرضه کند.
 
 
 
استفاده از سیستم شارژ سریع آیفون‌ها تا امروز نیازمند صرف 19 دلار برای خرید کابل لایتنینگ و 29 دلار برای شارژر 18 واتی ویزه این کمپانی بود اما انتظار می رود که اپل امسال این وسایل جانبی را بدون هیچ هزینه ای در جعبه آیفون 11 عرضه کند. همچنین آیفون‌های جدید دوربین جلویی با کیفیت تری نیاز دارند که بتواند ثبت جزئیات را با کیفیت بهتری انجام بدهد.فیلم برداری 4K برای دوربین جلویی آیفون‌های جدید هم می‌تواند برای کاربران قابلیتی هیجان‌انگیز باشد.
 
دوربین پشتی آیفون‌ها از زمان آیفون 4 تک لنزی بوده‌اند اما در سال‌های اخیر استفاده از دوربین‌های دوگانه و چندگانه در تلفن‌های همراه هوشمند به یک مد تبدیل شده‌اند. شایعات در همین راستا حاکی از آن هستند که آیفون 11 نه تنها از دوربین سه گانه استفاده می‌کند بلکه سنسورهای بزرگ تر یا پیکسل‌های بزرگ‌تر آن نور بیشتری را جذب کرده و کیفیت عکاسی را بهبود می‌دهند.

اپل امسال نیز مانند سال‌های قبل باید پردازنده‌ای را برای آیفون 11 عرضه کند که نه تنها قدرتمندتر از A12 Bionic باشد بلکه بهره‌وری آن نیز بیشتر باشد. در اخر اسامی پیچیده‌ای که اپل در این دو سال اخیر برای تلفن‌های همراه خود انتخاب کرده است اغلب گمراه کننده است و به همین جهت امیدوار هستیم که نام شایعه شده آیفون 11 برای پرچم‌دارهای جدید اپل تایید شود.
 
کد مطلب: 57891
برچسب ها: اپل تلفن هوشمند
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما


ناصر عیسی خواجه
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام تبدیل کننده های فیلم کامپیوترم بعد از کمی تبدیل کردن خود به خود متوقف میشن وکامل تبدیل نمیکنن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام