۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶

شرکت‌های خدمات مالی باید در زمینه چت و صوت سرمایه‌گذاری کنند

ایتنا- یکی از مسائلی که شرکت‌های فعال در زمینه خدمات مالی باید مد نظر داشته باشند، این است که باید هر چه زودتر در زمینه صدا و چت سرمایه‌‌گذاری کنند؛ زیرا در آینده به واسطه این دو روش می‌توانند به درآمد خوبی دست یابند.
شرکت‌های خدمات مالی باید در زمینه چت و صوت سرمایه‌گذاری کنند
دستیارهای هوشمند صوتی روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستند و به همین خاطر سرمایه‌گذاری روی آنها می‌تواند نتایج پربار و اثربخشی را به دنبال داشته باشد.
یکی از کارشناسان حوزه خدمات مالی بر این باور است که دستیارهای هوشمند به این دلیل رشد و پیشرفت می‌کنند که بر پایه صحبت و مکالمه طراحی شده‌اند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، انسان‌ها عاشق مکالمه هستند و دستیارهای صوتی نیز این امکان را برای آنها فراهم کردند.
علاقه بالای افراد به این دستیارهای هوشمند باعث شد که شرکت‌های فعال در زمینه مالی تصمیم بگیرند که سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌تر و منطقی‌تری روی این محصول انجام دهند.
 
دستیارهای محاوره‌ای که بر پایه صدا و متن کار می‌کنند، امکان ارتباط مداوم بین انسان و دستگاه را فراهم کرده است.
دنیای امروز دارد به سمت چت و صدا پیش می‌رود و به همین خاطر شرکت‌ها و موسساتی که تعداد مراجعه‌کنندگان بالایی دارند، باید وارد فاز دستیارهای هوشمند محاوره‌ای شوند تا بتوانند موفقیت را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند.
 

از سوی دیگر، اکثریت قریب به اتفاق افراد تمایل دارند که مسائل مالی خود را بدون مراجعه حضوری و به صورت هوشمند و از راه دور پیگیری نمایند.
دستیارهای محاوره‌ای تمامی زمینه‌ها و امکانات لازم برای رسیدن به موفقیت را فراهم کرده است تا موسسات فعال در زمینه خدمات مالی بتوانند بدون نیاز به برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان، نیازهای آنان را به بهترین وجه ممکن برآورده نمایند.
 
هوش مصنوعی محاوره‌ای به راحتی می‌تواند ارتباط بین بانک‌ها و مشتریان آنها را در دنیای دیجیتال شبیه‌سازی کنند.
در این دنیای دیجیتال، مشتریان نیازهای خود را در قالب متن، چت و صدا مطرح می‌کنند. به همین خاطر است که بهترین راه موفقیت موسسات مالی در آینده، استفاده از هوش مصنوعی محاوره‌ای است.

این هوش مصنوعی تعداد مراجعه‌کنندگان حضوری را به شدت کاهش می‌دهد.
 
کد مطلب: 57876
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام