۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۶

همکاری دوباره اپل و ال‌جی در تولید آیفون

ایتنا - ال‌جی سال گذشته نیز وظیفه تامین دوربین‌های اصلی، دوربین سلفی و دوربین TrueDepth آیفون‌های سال گذشته را به عهد داشته اشت.
همکاری دوباره اپل و ال‌جی در تولید آیفون



بر اساس گزارشات منتشرشده، LG Innotek تولید انبوه ماژول‌ دوربین برای آیفون‌های 2019 را آغاز کرده است. آن‌طور که پیداست ال‌جی برای برآمدن از پس حجم بالای سفارش اپل اقدام به استخدام تعداد قابل توجهی نیرو و چهار برابر کردن کارکنان فعال در خط تولید مربوطه کرده است.

این اتفاق دقیقاً مشابه چیزی است که سال پیش نیز شاهد بودیم. در واقع ال‌جی یکی از بزرگترین همکاران و تامین‌کنندگان اپل است. این غول کره‌ای وظیفه تامین دوربین‌های اصلی، دوربین سلفی و دوربین TrueDepth آیفون‌های سال گذشته را به عهد داشته اشت.

به گزارش ایتنا از تابناک، براساس آمار منتشر شده توسط ETNews ال‌جی در سه ماهه دوم سال 2018 میلادی تعداد کارکنان کوتاه مدت خود را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. بر اساس این آمار بخش تجاری Optical Solution ال‌جی، از بازه مارس 2018 تا سپتامبر 2018، تعداد کارکنان خود را از 612 نفر به 3396 نفر افزایش داده که افزایشی چشمگیر محسوب می‌‌شود. این اقدام در راستای رسیدن به حجم تولید مورد نیاز برای تامین به موقع ماژول‌های مورد نیاز اپل صورت گرفته است.

همین امر سبب شده LG Innotek در سه ماهه‌ سوم سال 2018 میلادی فروشی 1.91 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 107 میلیون دلاری را تجربه کند که برترین آمار فروش و سوددهی این شرکت از زمان تاسیس بوده است. البته این امر با در نظر گرفتن اپل به عنوان مشتری اصلی ال‌جی چندان هم دور از انتظار نیست.

امسال نیز شاهد اقدامی مشابه از سوی ال‌جی و افزایش 4 برابری نیروهای موقت از تعداد 200 نفر به تعداد 880 نفر هستیم. البته این کاهش در تعداد کارکنان به علت اتوماسیون بخش عمده خط تولید این ماژول‌ها است و ظاهراً خبری از کاهش سفارش از سوی اپل نیست.

2019 می‌تواند برای ال‌جی حتی بهتر نیز باشد، چرا که آیفون‌های جدید دارای یک دوربین بیشتر در قسمت پشت هستند. آیفون 11 (اسم فرضی سری بعدی آیفون‌) و آیفون 11 پرو هرکدام 3 دوربین و مدل اقتصادی نیز به جای یک دوربین مجهز به 2 دوربین خواهند بود. این مسئله همچنین می‌تواند بهانه‌ای برای افزایش قیمت آیفون‌های جدید توسط اپل باشد.
کد مطلب: 57814
برچسب ها: آیفون اپل موبایل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام