۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸

اپل: ما 2.4 میلیون شغل در جهان ایجاد کرده‌ایم

ایتنا- ترامپ اپل را به خاطر تولید نکردن محصولاتش در داخل مرزهای ایالات‌ متحده به باد انتقاد گرفته است، اما این کمپانی اظهار داشته است که مسئول ایجاد و پشتیبانی از میلیون‌ها شغل در امریکا است.
اپل: ما 2.4 میلیون شغل در جهان ایجاد کرده‌ایم
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، شرکت اپل را به خاطر تولید نکردن محصولاتش در داخل مرزهای ایالات متحده به باد انتقاد گرفته است، اما این کمپانی اظهار داشته است که در حال حاضر، مسئول ایجاد و پشتیبانی از میلیون‌ها شغل در امریکا است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Cnet، کمپانی اپل به تازگی اعلام کرده است که ردپای ایجاد شغل این شرکت در 50 ایالت آمریکا به 2.4 میلیون رشد کرده است و این رقم چهار برابر بیشتر از شغل‌هایی است که هشت سال پیش به این شرکت نسبت داده شده بود.
 
اپل در این اطلاعیه اعلام کرد که به‌طور مستقیم 90 هزار نفر را به خدمت گرفته است و تامین کنندگان، شرکا و تجارت‌های دیگر مرتبط با این کمپانی نیز مشاغل بسیار زیادی ایجاد کرده آمد.


همچنین گفته شده که بخش اعظمی از این مشاغل (1.9 میلیون) مرتبط با توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری سوم شخصی است که به تولید نرم‌افزار برای دستگاه‌های اپل می‌پردازند.
اپل می‌گوید با این روند میزان مشارکت اپل اقتصاد آمریکا تا سال 2023 به 350 میلیارد دلار خواهد رسید.
 
شرکت اپل به‌ احتمال‌ قوی در ماه سپتامبر پرچم‌دار جدید خود را که آیفون 11 نام گرفته است، رونمایی خواهد کرد.
هر چند اطلاعات کمی در رابطه با این تلفن همراه از جانب کمپانی سازنده‌اش تائید شده است، اما تغییر اساسی آن نسبت به نسخه‌های دیگر استفاده از دوربین سه‌گانه در بدنه پشتی است.

البته آنچه تاکنون اطمینان داریم این است که این آیفون جدید با فناوری 5G عرضه نخواهد شد.
 
کد مطلب: 57792
برچسب ها: اپل شغل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام