کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسل 5 ساعت اپل از نمایشگر OLED استفاده خواهد کرد

www.theinquirer.net , 7 شهريور 1398 ساعت 16:05

ایتنا - مینگ-چی کو به‌عنوان یکی از تحلیلگران اپل ادعا مرده است که اپل واچ سری 5 در ماه آینده رونمایی می‌شود. این در حالی است که از رونمایی اپل واچ سری 4 حدود یک سال می‌گذرد و ساعت هوشمند بعدی این کمپانی نیز مطابق سنت گذشته در رخداد سپتامبر اپل به همراه آیفون‌های جدید این کمپانی رونمایی خواهد شد.


نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل به‌احتمال بسیار زیاد در پاییز عرضه خواهد شد و صفحه‌نمایش OLED همچنان در آن بکار خواهد رفت.


به گزارش ایتنا و به نقل از Theinquirer، مینگ-چی کو به‌عنوان یکی از تحلیلگران اپل ادعا کرده است که اپل واچ سری 5 در ماه آینده رونمایی می‌شود. این در حالی است که از رونمایی اپل واچ سری 4 حدود یک سال می‌گذرد و ساعت هوشمند بعدی این کمپانی نیز مطابق سنت گذشته در رخداد سپتامبر اپل به همراه آیفون‌های جدید این کمپانی رونمایی خواهد شد.
 
اطلاعات منتشر شده در MacRumors حاکی از آن هستند که مینگ-چی کو همچنین پیش‌بینی کرده است که کمپانی ال‌جی یکی از تامین کنندگان اصلی صفحه‌نمایش‌های OLED آیفون‌های آینده است و کمپانی چینی BOE نیز می‌تواند در همکاری با ال‌جی به‌عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی اپل شناخته شود.
 

 
 
علاوه بر این شایعه شده است که اپل واچ سری 5 باقابلیت‌هایی نظیر ردیاب خواب، باتری بزرگ‌تر و قابلیت‌های مراقبت از سلامت بیشتر به بازار عرضه می‌شود. این شایعات تأکیددارند که نسخه 2020 اپل واچ به صفحه‌نمایش MicroLED ارائه می‌شود. همچنین کو پیش‌ازاین پیش‌بینی کرده بود که اپل واچ طراحی قاب سرامیکی جدیدی خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است که اپل واچ سری 4 در سال 2018 میلادی با صفحه‌نمایش 44 و 40 میلی‌متری، سرعت بالاتر نسبت به اپل واچ 3، قابلیت تشخیص سقوط، الکتروکاردیوگرام و دو روز عمر باتری به بازار عرضه شد و انتظار می‌رود که نسخه جدید این ساعت هوشمند باقابلیت‌های بهبودیافته‌تر و بیشتر به دست کاربران برسد.


کد مطلب: 57791

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57791/نسل-5-ساعت-اپل-نمایشگر-oled-استفاده-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir