۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷

امکانات جدید جست‌وجو در توییتر

ایتنا- چندی پیش توییتر امکان جست‌وجوی پیام‌های دایرکت را برای کاربران خود عرضه کرد و این بار به نظر می‌رسد که این کمپانی به‌زودی این قابلیت را برای سیستم‌ عامل‌های دیگر نیز عرضه خواهد کرد.
امکانات جدید جست‌وجو در توییتر
چندی پیش توییتر امکان جست‌وجوی پیام‌های دایرکت را برای کاربران خود عرضه کرد و این بار به نظر می‌رسد که این کمپانی به‌زودی این قابلیت را برای سیستم‌ عامل‌های دیگر نیز عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، این شبکه اجتماعی نوار جست‌وجوی پیام‌های دایرکت را برای نرم‌افزار iOS و وب خود آزمایش می‌کند.
البته این جست‌وجو تنها مرتبط با پیام‌های اخیر خواهد بود و پیام‌هایی که زمان زیادی از ارسال آنها گذشته است را شامل نمی‌شود، ولی همچنان بسیار کاربردی است.
 
 
هنوز مشخص نیست که آیا دسترسی به پیام‌های قدیمی‌تر به هنگام جست‌وجو در دستور کار توییتر قرار دارد یا خیر، اما قابلیت جست‌وجوی دایرکت ها ویژگی پایه‌ای و درخواستی بسیاری از کاربران بوده است که تا امروز از جانب این کمپانی به آن پاسخ داده نشده بود.
از آنجایی‌ که پیام‌های دایرکت این روزها بخش اصلی کار با شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهند، پس ارائه چنین قابلیتی توسط توییتر بسیار منطقی به نظر می‌رسد.
 
در حساب کاربری توییتر آمده است که: «جست‌وجوی افراد؟ سخت است. جست‌وجوی پیام‌های دایرکت؟ آسان است. به‌پیش بروید و نوار جست‌وجوی پیام‌های دایرکت جدید را امتحان کنید. ما آن را روی iOS و وب با پیام‌های ارسالی اخیر شما آزمایش می‌کنیم.»
 
کد مطلب: 57751
برچسب ها: توییتر جستجو
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام