۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷

بهترین آنتی‌ویروس جهان؛ Windows Defender

ایتنا - ویندوز دیفندر عنوان بهترین آنتی ویروس برای کاربران را دریافت کرد.
بهترین آنتی‌ویروس جهان؛ Windows Defender

شرکت‌های زیادی هستند که نرم‌افزارهای ضد ویروس را به صورت فروش یا در قبال دریافت حق اشتراک ارائه می‌کنند. اما آنتی ویروس Windows Defender به عنوان یک راه‌حل امنیتی، از مدت‌ها پیش توسط مایکروسافت و به صورت رایگان در اختیار کاربران ویندوز قرار گرفته است. خبر خوب اینکه شاید دیگر به خرید آنتی ویروس احتیاجی نداشته باشید.

به گزارش ایتنا از تابناک، طبق آخرین گزارشات منتشر شده از AV-Test، ویندوز دیفندر عنوان بهترین آنتی ویروس برای کاربران را دریافت کرد. این گروه به عنوان یک آزمایشگاه بررسی مستقل، ضد ویروس‌های مختلفی را بر اساس سه مولفه‌ اصلی یعنی محافظت، کارایی و قابلیت استفاده آزمایش و پس از آن نتیجه را منتشر کردند.

جالب است که بدانیم نتایج این تست هر دو ماه و بر اساس همان مولفه‌ها بروزرسانی می‌شوند. در آخرین گزارش منتشر شده، Windows Defender برای مدتی در جایگاه اول نشسته است و رسیدن به این مقام با کسب نمرات عالی در هر سه مولفه همراه بوده است.

مایکروسافت نیز سریعاً به این خبر واکنش نشان داد و Brad Anderson، معاون ریاست Microsoft 365، با توییتی این موفقیت را جشن گرفت :
یه نگاه به این‌جا بندازید! ویندوز دیفندر به عنوان بهترین آنتی ویروس توسط AV-Test شناخته شد. همان‌طور که پارسال هم گفتم، ویندوز دیفندر متداول‌ترین نرم‌افزار ضد ویروس برای مشتریان تجاری و SMB است.

شایان به ذکر است که آنتی ویروس مایکروسافت نمره‌ای قابل قبول را نیز در سطح سازمانی در تست اشاره شده کسب کرده است.
به هر حال مسئله‌ اصلی این است که تلاش ردموندی‌ها در راستای تامین امنیت کاربران ویندوز بی ثمر نبوده و باید دید که آیا آن‌ها می‌توانند در همین سطح باقی بمانند یا زمین بازی را به رقبا‌ی غیر رایگان واگذار می‌کنند.
کد مطلب: 57741
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
به اندازه ماست هم کارایی نداره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام