۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲

بی‌ام‌دبلیو خودروی برقی با قابلیت شارژ بی‌سیم خود را تست می‌کند

ایتنا - در اواخر سال 2017 میلادی کمپانی بی ام و از اولین برنامه آزمایشی شارژ بی‌سیم خودروهای خود در آلمان رونمایی کرد. این سیستم برای اولین بار در خودروی 530e هیبریدی سال 2018 به کار رفت.
بی‌ام‌دبلیو  خودروی برقی با قابلیت شارژ بی‌سیم خود را تست می‌کند
کمپانی بی‌ام‌دبلیو  تست خودروی 530e هیبریدی مجهز به شارژ بی‌سیم خود را به افراد علاقه‌مند و واجد شرایط در ایالت کالیفرنیا می‌سپارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، در اواخر سال 2017 میلادی کمپانی بی‌ام‌دبلیو  از اولین برنامه آزمایشی شارژ بی‌سیم خودروهای خود در آلمان رونمایی کرد. این سیستم برای اولین بار در خودروی 530e هیبریدی سال 2018 به کار رفت.
 
این کمپانی خودروسازی در هفته جاری اعلام کرد که نسخه آزمایشی شارژ از راه دور سری 5 خود را در 200 خانه شخصی با فضای پارک خودرو در کالیفرنیا اجرا خواهد کرد. افراد متقاضی ثبت‌نام در این طرح می‌توانند پرسشنامه آنلاین بی‌ام‌دبلیو  را پر کنند و در صورت واجد شرایط بودن به آن بپیوندند.
 
 
 
البته شرکت‌کنندگان این طرح نباید انتظار خودروی مجانی داشته باشند و باید بی‌ام‌دبلیو  530e سال 2019 را با واسپاری 36 ماهه دریافت کنند. این خودروها در رنگ‌های سفید، سیاه و آبی عرضه می‌شوند و طراحی داخلی چرمی دارند. علاوه بر این خودروهای یاد شده با بسته M  اسپرت که شامل تایرهای 19 اینچی BMW M، استارت بدون کلید، برش بیرونی سیاه، چراغ‌های مه شکن ال‌ای‌دی و گرم‌کن صندلی‌های جلویی است ارائه خواهند شد. البته تجهیزات امنیت پویا و ایستای این خودرو نیز در حد اعلا است.
 
فرایند شارژ بی‌ام‌دبلیو   530e هیبریدی بسیار آسان است و پارک خودرو روی پد شارژ مخصوص آن برای آغاز فرایند شارژ کافی است. میدان مغناطیسی ایجادشده توسط این پد به الکتریسیته موردنیاز برای شارژ باتری خودرو تبدیل می‌شود. میزان شارژ این سیستم 3.2 کیلووات و بهره‌وری آن 85 درصد است که باتری را ظرف 3.5 ساعت به‌صورت کامل شارژ می‌کند.
 
سخت‌افزار شارژ موجود در پارکینگ شخص با استفاده از وای‌فای به خودرو وصل می‌شود و راهنمای نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش این خودرو راننده را در رابطه با نوه پارک صحیح روی پد شارژ راهنمایی می‌کند. این پد شارژ می‌تواند در محیط‌های باز و سرپوشیده نصب شود و برخورد سهوی خودرو با آن موجب خرابی نخواهد شد. اگر چیزی به‌غیراز خودرو روی پد شارژ قرار بگیرد، میدان مغناطیسی آن به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد.
 
کد مطلب: 57704
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام