۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵

رشد و پیشرفت آهسته، دائمی و مشترک سامسونگ و مایکروسافت

ایتنا- ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در رویداد جعبه‌گشایی گوشی گلکسی سامسونگ مطلب خاصی عنوان نکرد. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که این سکوت، در متن خود حرف‌های ناگفته زیادی دارد.
رشد و پیشرفت آهسته، دائمی و مشترک سامسونگ و مایکروسافت
ساتیا نادلا، مدیر عامل معروف و پرطرفدار شرکت مایکروسافت در مراسم جعبه‌گشایی گوشی گلکسی سامسونگ موسوم به “Galaxy Unpacked” شرکت کرد، ولی هنگام سخنرانی مطلب خاصی را بیان نکرد و زمان زیادی را به سخنرانی خود اختصاص نداد.
این سکوت از نگاه متخصصان و تحلیلگران تاحدودی مرموز است و پیام روشن و واضحی را در دل خود دارد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، شاید بتوان سکوت آقای نادلا را یک بیانیه به تمام معنا دانست. برخی بر این باور هستند مفهوم سکوت مدیر عامل این شرکت یک تریلیون دلاری این است که شرکت‌های سامسونگ و مایکروسافت در حال تحکیم و تقویت همکاری‌های خود در زمینه‌های گوناگون هستند.
 
این دو شرکت قصد دارند نزدیکی و هماهنگی بین سیستم‌ عامل‌های ویندوز و اندروید را بیشتر کنند.
همچنین قرار است که برنامه‌های مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت‌لوک، لینکدین، وان‌درایو و اپلیکیشن‌های “Your Phone” به صورت پیش‌فرض روی گلکسی نوت 10 نصب شود.
 
 
شرکت سامسونگ از همگام‌سازی وان‌درایو با اپلیکیشن “Gallery Android” خبر داده است.
همچنین قرار است که فناوری DeX (فناوری که شرکت سامسونگ برای انجام کارهای گوشی در دسکتاپ در نظر گرفته است) به گونه‌ای بازسازی شود که امکان پشتیبانی از اتصال گوشی به کامپیوترهای ویندوزی فراهم گردد.
 
قبل از این‌که آقای نادلا وارد صحنه شود، شیلپا رنگانتن، مدیرکل گروه تجارب موبایل مایکروسافت از برخی یکپارچه‌سازی‌ها بین برنامه‌های سامسونگ و مایکروسافت خبر داد.
همچنین رسماً اعلام کرد که تا پایان سال جاری، برنامه “Your Phone” می‌تواند از برقرار تماس روی کامپیوتر پشتیبانی کند.
 
قابلیت “Your Phone” اهمیت زیادی دارد. قابلیت‌هایی که در حال حاضر بین سامسونگ و مایکروسافت به اشتراک گذاشته شده است نیز از اهمیت خاص و ویژه برخوردار است و به کاربر این امکان را می‌دهد که از طریق کامپیوتر خود به پیام‌های متنی، تصاویر و اطلاعیه‌های موجود در گوشی دسترسی داشته باشد.
 
کد مطلب: 57700
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام