کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدیدهای موثر در سئو و افزایش ورودی گوگل

19 مرداد 1398 ساعت 17:01

در این مقاله میخواهیم در مورد ورودی های گوگل صحبت کنیم. شاید این واژه برای شما مقداری گنگ باشد اما بله شما میتوانید با شبیه سازی و ارسال ورودی های گوگل رتبه وبسایت خود را در serp افزایش دهید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



 
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی ورودی های گوگل را افزایش میدهد؟

اگر سئو کار باشید قطعا میتوانید یک چک لیست بسیار بلند بالا از کارهایی که باید یک وبسایت برای قرارگیری در رتبه های برتر گوگل انجام دهد ارائه دهید اما در این مقاله میخواهیم در مورد ورودی های گوگل صحبت کنیم. شاید این واژه برای شما مقداری گنگ باشد اما بله شما میتوانید با شبیه سازی و ارسال ورودی های گوگل رتبه وبسایت خود را در serp افزایش دهید.

اگر لحظه ای خودتان را به جای یک سرچ انجین بگذارید که میخواهد رضایت کاربران را جلب کند خواهید دید که بازدید کاربر از سایت و برسی رفتار آن تاثیر بسیار زیادی در انتخاب برترین وبسایت های هر حوزه خواهد داشت.
به عنوان مثال کاربری که به یک وبسایت می آید و صفحات را میبیند و مطالعه میکند و بعد از مدتی مجدد به سایت برمیگردد و یا سایر مطالب سایت را مطالعه میکند نشانه چیست؟ بله قطعا وبسایت مورد نظر ما مورد توجه آن بازدیدکننده قرار گرفته است و برای آن مفید بوده است که مجدد به سایت بازگشته است.
لازم است بدانید که به این نوع  بازدید کنندگان returning visitors  گفته میشود.

جالب است بدانید گوگل تمام این معیارها را برای رتبه بندی سایت ها و جداکردن برترین آنها در نظر میگیرد.
گوگل دسترسی تقریبا کاملی به تمام بازدید کنندگانی که از طریق organic search   ، direct visit   و ….  وارد سایت میشوند دارد و رفتار آنها را زیر نظر میگیرد، مخصوصا اگر مرورگر کاربر گوگل کروم باشد.
اما آن بازدیدی که از همه بازدیدها موثرتر و تاثیر گذار تر است ورودی از سرچ طبیعی گوگل serp  میباشد.
 

پس از این همه توضیح به این نتیجه میرسیم که ما میتوانیم با خرید ورودی گوگل که شاخص های طبیعی بودن در آن رعایت شده است وبسایت خود را به صدر نتایج برسانیم.

مقالات زیادی درباره تاثیر ورودی های گوگل روی رتبه بندی به زبان های فارسی و انگلیسی نوشته شده است که در آن عملکرد و تاثیر ورودی های گوگل با نمایش نمودارها و برسی google analytics  به اثبات رسیده است.
شما با یک سرچ ساده میتوانید به این مقالات دست پیدا کنید ، در انتها لینک یک مقاله خوب انگلیسی از سایت cognitiveSEO  را برای شما میگذارم.
  


کد مطلب: 57690

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57690/بازدیدهای-موثر-سئو-افزایش-ورودی-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir