۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲

گوگل مپ امکان رزرو بلیت آنلاین را به کاربران خود خواهد داد

ایتنا- گوگل امیدوار است که بتواند نرم‌افزار نقشه‌اش را بیش‌ازپیش کاربردی کند و به همین جهت اخیرا قابلیت‌های جدید و مفیدی را برای برنامه‌ریزی‌های سفر به این نرم‌افزار اضافه کرده است.
گوگل مپ امکان رزرو بلیت آنلاین را به کاربران خود خواهد داد
شرکت گوگل امیدوار است که بتواند نرم‌افزار نقشه‌اش را بیش‌ از پیش کاربردی کند و به همین جهت اخیرا قابلیت‌های جدید و مفیدی را برای برنامه‌ریزی‌های سفر به  این نرم‌افزار اضافه کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، یکی از قابلیت‌های جدید عرضه شده به برای گوگل مپ به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق این برنامه بتوانند هتل یا پرواز خود را رزرو کنند.
این قابلیت به‌صورت آفلاین هم کار می‌کند و به همین دلیل برای مسافرانی که در طول سفر به اینترنت دسترسی ندارند نیز مفید است.
قابلیت دیگر گوگل مپ به کاربر اجازه می‌دهد که فهرستی از رستوران‌ها و مکان‌هایی را که دیده‌اند را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
 
این تغییرات زمانی به گوگل مپ اضافه شد که گوگل تصمیم گرفت که نرم‌افزار مدیر سفر خود یعنی Trips را به‌طورکلی لغو کند و قابلیت‌های این نرم‌افزار را به محصولات دیگر این کمپانی وارد کند.
گوگل همچنین اظهار کرد که قصد دارد تا مسیریابی‌های پیاده‌روی واقعیت افزوده خود را نیز توسعه بدهد. این قابلیت که با نام جدید Live View در حال آزمایش است، به افراد کمک می‌کند که با استفاده از دوربین تلفن همراه و فلش‌های دیجیتالی نمایش داده‌ شده در صفحه‌ نمایش دستگاهشان مسیریابی کنند.
قابلیت Live View در موقعیت‌های مکانی‌ای که Street View  در آن‌ها فعال است، برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون‌هایی در دسترس خواهد بود که از گرافیک واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند.
 
 گوگل مپ
 
این قابلیت‌های جدید در راستای پروژه جدید گوگل برای مفیدتر کردن گوگل مپ است. برای مثال این کمپانی در ماه ژوئن ابزار جدیدی را برای کمک به افراد در هنگام وقوع بلایای طبیعی معرفی کرد. نرم‌افزار گوگل مپ همچنین ابزار اکتشافی خود را نیز گسترش داده است و در همین راستا مپ با پررنگ کردن محبوب‌ترین غذاهای منوی یک رستوران به افراد اجازه می‌دهد تا مستقیما از طریق این نرم‌افزار به سفارش غذا بپردازند.
 
البته این قابلیت‌های جدید خود نشانی بر شناخت مناسب گوگل از کاربرانش است.
این نرم‌افزار می‌تواند تمامی رزروهای سفر شمارا با استفاده از اطلاعات ارسالی به جیمیل یا هیستوری وب به‌صورت یکجا به نمایش درآورد و کار برنامه‌ریزی سفر را بیش‌ازپیش آسان کند.
 
کد مطلب: 57677
برچسب ها: گوگل بلیت گوگل مپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام