۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

برنامه ویژه کروم برای حفاظت از اهداف مهم در برابر هکرها

ایتنا- گوگل کروم ازاین‌پس کاربرانی که بیش از بقیه درخطر حملات سایبری هستند را از خطر دانلودهای مخرب در امان نگه می‌دارد.
برنامه ویژه کروم برای حفاظت از اهداف مهم در برابر هکرها
مرورگر گوگل کروم از این‌ پس کاربرانی که بیش از بقیه درخطر حملات سایبری هستند را از خطر دانلودهای مخرب در امان نگه می‌دارد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، برنامه محافظت پیشرفته گوگل هم‌ اکنون می‌تواند هدف‌های با خطر حمله بالا را حتی در هنگام انجام وظایف ساده‌ای نظیر وبگردی حفاظت کند.

کاربرانی که همگام‌سازی حساب‌های کاربری در کروم را فعال کرده باشند، خود را در برابر دانلودهای پرخطر حفاظت خواهند کرد و در صورت قصد دانلود فایل مشکوکی از سوی کروم، پیام هشدار دریافت می‌کنند، یا به‌کلی از انجام آن دانلود منع می‌شوند.
به‌ این‌ ترتیب احتمال دانلود بدافزارهایی که کامپیوتر این افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد بسیار کم خواهد شد.
 
 
 
علاوه بر این، گوگل اعلام کرده است که احتمال این‌که هکرها از ارسال ایمیل به افراد صرفنظر کرده و بیشتر به سمت اقدامات تخریبی در وب بروند بیشتر است.
این هکرها سعی دارند تا حملات خود را با ارسال فایل‌های مخرب به دستگاه کاربران آغاز کنند و به همین ترتیب این کمپانی تصمیم گرفته است تا تمرکز خود را در زمینهٔ حفاظت کاربران در محیط وب بیشتر کند.
 
البته سازندگان بدافزارها همواره راهکارهای جدیدی را برای اعمال آنها به سیستم کاربر پیدا می‌کنند. همچنین کاملاً مشخص است که گروه‌های مقصد در حملات وسیع به این زودی‌ها از بین نخواهند رفت.
بدین ترتیب اگر گوگل حفاظت از کروم را سخت‌تر نکند، هکرها می‌توانند آن را به‌عنوان نقصی ببینند که از طریق آن می‌توانند حملات خود به کاربران مدنظرشان را آغاز کنند.
 
کد مطلب: 57663
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام