۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵

پایان کار مجله تخصصی مایکروسافت پس از 30 سال

ایتنا- اخبار جدیدی منتشر شده نشان از آن دارند که کمپانی مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا مجله MSDN را بعد از 30 سال تعطیل کند.
پایان کار مجله تخصصی مایکروسافت پس از 30 سال
اخبار جدیدی منتشر شده نشان از آن دارند که کمپانی مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا مجله MSDN را بعد از 30 سال تعطیل کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، مایکروسافت در طی سی سال گذشته، مجله ویژه‌ای برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری منتشر می‌کرد که متقاضیان زیادی داشت.
با این‌ حال این کمپانی به‌تازگی اعلام کرده است که آخرین شماره این مجله در نوامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و تمامی شماره‌های قبلی این مجله به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
 
در حقیقت قدمت مجله ماهانه MSDN سی سال نیست و دو مجله اصلی تشکیل دهنده آن قدیمی هستند.
از سال 2000 بعد از ترکیب دو مجله Microsoft Systems Journal و Microsoft Internet Developer آغاز به کار کرد و به نظر می‌رسد که پایان این مجله نیز به‌زودی نزدیک خواهد شد.
 
 

مایکروسافت اخیرا و در این رابطه اظهار کرد که: «با گسترش نمایی محصولات و خدمات مایکروسافت در طی این سال‌ها، مجله MSDN نیز دچار تحولاتی شده است. ما دریافتیم که زمان بازنشسته کردن MSDN فرارسیده است و بهتر است که کار خود را از طریق کانال‌های وب نظیر docs.microsoft.com ادامه بدهد.»
 
البته مشترکان این مجله نباید نگران رقم پرداختی خود پس از اتمام کار این نشریه باشند زیرا پس از دریافت آخرین نسخه آن در ماه نوامبر، مقدار پول اضافی پرداخته شده خود را پس خواهند گرفت.
 
کد مطلب: 57644
برچسب ها: مجله مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام