۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷

نخستین گوشی هواوی با سیستم‌ عامل هنگ منگ وارد مرحله آزمایش شد

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هواوی در حال حاضر تلفن همراهی که به سیستم‌ عامل جدید این کمپانی به نام هنگ منگ مجهز شده است را تست می‌کند.
نخستین گوشی هواوی با سیستم‌ عامل هنگ منگ وارد مرحله آزمایش شد
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هواوی در حال حاضر تلفن همراهی که به سیستم‌ عامل جدید این کمپانی به نام هنگ منگ مجهز شده است را تست می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی venturebeat، عرضه تلفن همراه مجهز به سیستم‌ عامل هنگ منگ می‌تواند نقطه عطفی برای کمپانی هواوی به‌عنوان دومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه هوشمند در سراسر جهان باشد، زیرا دولت آمریکا دسترسی این کمپانی به سیستم‌ عامل اندروید را با تحریم‌های خود تهدید کرده است.
 
این دستگاه به قیمت 288 دلار به بازار عرضه خواهد شد و به همین دلیل می‌توان آن را در جرگه دستگاه‌های رده پایین بازار قرارداد.
البته هواوی هنوز به تائید یا رد فروش چنین این تلفن همراهی اقدام نکرده است.
 
 
 
مقامات هواوی پیش‌ از این هنگ منگ را به‌عنوان سیستم‌ عاملی که برای محصول اینترنت اشیاء طراحی شده است، معرفی کرده بودند.
این کمپانی در ماه گذشته اعلام کرده که اولین دستگاه‌های اصلی مجهز به هنگ منگ احتمالا تلویزیون‌های هوشمند برند آنر خواهند بود و احتمال عرضه زودهنگام آن روی تلفن‌های همراه را رد کردند.
 
لیانگ هوا در طی هفته گذشته در رخدادی که برای نمایش دستاوردهای این کمپانی در نیمه اول سال 2019 میلادی ترتیب شده بود اظهار داشت که هواوی ترجیح می‌دهد که برای تلفن‌های همراه خود از سیستم‌ عامل اندروید متعلق به کمپانی گوگل استفاده کند و هنگ منگ استراتژی بلندمدت این کمپانی خواهد بود.
 
لازم به ذکر است که هواوی از ماه می مرکز تنش‌های سیاسی میان ایالات‌متحده و چین بوده و از آن زمان ترامپ این کمپانی را در فهرست نهادهای ممنوعه قرارداد و تجارت کمپانی‌ها و تأمین‌کنندگان آمریکایی با این کمپانی را ممنوع کرد.
البته این تحریم‌های شدید هم‌اکنون با ارائه برخی مجوزها به نهادهای آمریکایی برای تجارت با هواوی آسان‌تر شده است اما فشارهای سیاسی همچنان از سوی این دولت ادامه دارد.

به‌ این‌ ترتیب باید منتظر بود و دید که آیا خبر مرتبط با تست اولین تلفن همراه مجهز به هنگ منگ حقیقت دارد؟
 
کد مطلب: 57627
برچسب ها: هواوی هنگ منگ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام