کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نرم‌افزار گوگل فیت ساختار خواب کاربران را تحلیل می‌کند

سايت خبری ايتنا , 17 مرداد 1398 ساعت 15:02

ایتنا- قابلیت‌های جدید گوگل فیت از قبیل دریافت اطلاعات الگوی خواب و ارائه نقشه مسیر پیاده‌روی به کاربر موجب ایجاد تصویر بهتری از فعالیت‌های روزانه می‌شود.


قابلیت‌های جدید گوگل فیت از قبیل دریافت اطلاعات الگوی خواب و ارائه نقشه مسیر پیاده‌روی به کاربر موجب ایجاد تصویر بهتری از فعالیت‌های روزانه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، نرم‌افزار گوگل فیت هم‌اکنون می‌تواند الگوهای خواب را از نرم‌افزارهایی که اطلاعاتشان را به اشتراک می‌گذارند ردیابی کرده و پیشنهادهای بهتری در رابطه با این الگوها در اختیار کاربران قرار بدهد. البته کاربر در صورت دسترسی نداشتن به نرم‌افزارهای ردیاب خواب می‌تواند به‌صورت دستی الگوی خواب خود را وارد کند. علاوه بر این تم تاریک جدید برای محافظت از چشمان شما در شب به این نرم‌افزار افزوده شده است.
 

 
 
البته بهبودهایی هم در ردیابی فعالیت‌های روزانه کاربران به این نرم‌افزار اضافه شده است. کاربران هم‌اکنون می‌توانند نقشه پیاده‌روی‌ها و مسیرهای دوچرخه‌سواری‌شان را در گوگل فیت جدید ببینند. علاوه بر این می‌توانند ورزش‌های ردیابی شده از طریق ساعت‌های هوشمند و دیگر نرم‌افزارهای مرتبط را نیز بررسی کنند.
 
به‌روزرسانی جدید گوگل فیت در طی هفته آینده عرضه خواهد شد. قابلیت‌های جدید این نرم‌افزار بسیار ساده هستند اما به گوگل فیت کمک می‌کنند تا دید واقعی‌تری را از میزان فعالیت‌های روزانه‌ای که خارج از محیط‌های ورزشی انجام می‌شود در اختیارتان بگذارد.
 
با این شرایط ممکن است محبوبیت این برنامه افزایش پیدا کند و بسیاری از کاربران که تجهیزات جانبی برای این کار خریداری کرده بودند نیز به سراغ استفاده از این برنامه برای بررسی کیفیت خواب خود بروند.

 


کد مطلب: 57626

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57626/نرم-افزار-گوگل-فیت-ساختار-خواب-کاربران-تحلیل-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir