۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹

ویندوز دیفندر 50 درصد بازار را در اختیار گرفته است

ایتنا- آنتی‌ویروس ویندوز دیفندر با سهم 50 درصدی در بازار آنتی‌ویروس‌های ویندوز موفق شده است تا در آزمون‌های مرتبط به رتبه بسیار بالا دست پیدا کند.
ویندوز دیفندر 50 درصد بازار را در اختیار گرفته است
آنتی‌ویروس ویندوز دیفندر با سهم 50 درصدی در بازار آنتی‌ویروس‌های ویندوز موفق شده است تا در آزمون‌های مرتبط به رتبه بسیار بالا دست پیدا کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی ghacks، مایکروسافت آنتی‌ویروس ویندوز دیفندر را به‌صورت پیش‌فرض در سیستم‌ عامل ویندوز 10 فعال کرد تا بتواند سیستم‌های مجهز به این سیستم را از لحظه اولین بوت در برابر حملات در امان نگه دارد.
 
این کمپانی اخیرا اعلام کرده است که آنتی‌ویروس ویندوز دیفندر در بازار ویندوز سهم 50 درصدی دارد و این آنتی‌ویروس اصلی‌ترین سیستم محافظ بیش از 500 میلیون از دستگاه‌های ویندوزی در کشورهای در حال‌ توسعه است.
سهم بازار این آنتی‌ویروس موجب می‌شود که مهم‌ترین هدف هکرها دور زدن سیستم‌های حفاظتی ویندوز دیفندر باشد. اگر یک هکر بتواند سیستم ویندوز دیفندر را دور بزند، شمار عظیمی از سیستم‌های ویندوزی در برابر نقص یافت شده آسیب‌پذیر می‌شوند.
 
 آنتی ویروس ویندوز دیفندر
 
مایکروسافت پیش‌ از این پیش‌بینی کرده بود که آنتی‌ویروس ویندوز دیفندر به یکی از اصلی‌ترین اهداف هکرها تبدیل خواهد شد و به همین منظور این کمپانی برای بهبود قابلیت‌های حفاظتی این سیستم از مکانیسم‌های دفاعی جدیدی استفاده کرد.
این سیستم در ویندوز 10 نسخه 1930 از قابلیت حفاظتی جدیدی بهره‌مند شد از سال 2018 نیز از سندباکس استفاده می‌کند.
 
البته یکی از اصلی‌ترین آزمون‌های مستقل آنتی‌ویروس‌ها به نام AV-Test ویندوز دیفندر را در گروه کامل‌ترین آنتی‌ویروس‌ها با قدرت حفاظتی بسیار بالا قرارداد و البته آنتی‌ویروس‌های سوم شخصی به نظیر نورتون، کسپرکسی، اینترنت سکیوریتی و اف سکیور سیف نیز در رده ویندوز دیفندر قرار گرفتند.
 
البته اگرچه آنتی‌ویروس ویندوز دیفندر به‌صورت پیش‌فرض برای کاربران ویندوز 10 فعال شده است، اما در صورت نصب آنتی‌ویروسی دیگر از جانب کاربر به‌صورت خودکار غیرفعال می‌شود.
به‌ این‌ ترتیب شاید بهترین گزینه برای کاربران کشور ما استفاده از همین آنتی‌ویروس باشد.
 
کد مطلب: 57608
برچسب ها: مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما


سینا
feedback
Czech Republic
بازار؟

آنتی ویروس ویندوز دفندر رایگان هستش. نه تجاری. پس جزء بازار حساب نمیشه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام