۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰

اطلاعاتی جدید از آیفون 2020 و افشای دو قابلیت ویژه جدید

ایتنا- اگرچه تنها یک ماه تا عرضه آیفون‌های جدید فرصت باقی است اما این روزها شایعات روی قابلیت جدید آیفون‌های سال 2020 متمرکزشده‌اند.
اطلاعاتی جدید از آیفون 2020 و افشای دو قابلیت ویژه جدید
اگرچه تنها یک ماه تا عرضه آیفون‌های جدید فرصت باقی است اما این روزها شایعات روی قابلیت جدید آیفون‌های سال 2020 متمرکزشده‌اند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، یکی از شایعات اصلی در رابطه با آیفون‌های سال 2020 میلادی مرتبط با دوربین سه‌بعدی آن‌ها است. مینگ چی کو به‌عنوان تحلیل‌گر اپل در هفته جاری اعلام کرد که دو مدل از  آیفون‌های سال 2020 از لنز دوربین زمان پرواز در بدنه پشتی‌شان استفاده می‌کنند.
 
این سیستم به سیستم دوربین فعلی True Depth شباهت دارد و تنها به فناوری‌ای مجهز شده است که نقشه‌برداری سه‌بعدی از اشیا را از راه دور ممکن می‌کند.این دوربین‌ها قابلیت‌های مرتبط با واقعیت افزوده را بهبود می‌بخشند و قابلیت‌های ویژه عکاسی نظیر حالت پرتره را به سطح جدیدی وارد می‌کنند.
 
 
 
مینگ چی کو همچنین نظر خود را در رابطه با پیش‌بینی‌های تجهیز آیفون‌های 2020 به فناوری اتصال 5G تغییر داده است. او در ماه گذشته اظهار داشت که دو مدل از سه مدل آیفون‌های سال آینده میلادی به این فناوری مجهز خواهند بود اما او نظرش را در گزارش اخیر خود تغییر داده و عنوان کرده است که هر سه مدل با فناوری 5G عرضه خواهند شد. البته شاید نسخه چهارمی باقیمت پایین‌تر و بدون فناوری 5G برای سال 2020 آماده شود.
 
لازم به ذکر است که انتظار می‌رود اپل سه مدل آیفون جدید را در سال 2020 میلادی عرضه کند که یکی از آن‌ها 5.4 اینچی بوده و دیگری مانند آیفون XR فعلی 6.1 اینچی باشد و نسخه سوم این سری از تلفن‌های همراه هوشمند در اندازه 6.7 اینچی عرضه شود.
 
کد مطلب: 57607
برچسب ها: آیفون اپل موبایل
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام