کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل شرایط استفاده از کارت اعتباری خود را اعلام کرد: جیل بریک کردن ممنوع، ارزهای مجازی ممنوع

19 مرداد 1398 ساعت 14:39

ایتنا- کمپانی اپل در پی غول‌های بانک داری ایالات‌متحده و کمپانی‌های ارائه‌دهنده کارت‌های اعتباری استفاده از اپل کارت برای خرید رمز ارزها را ممنوع کرده است.


کمپانی اپل در پی غول‌های بانک داری ایالات‌متحده و کمپانی‌های ارائه‌دهنده کارت‌های اعتباری استفاده از اپل کارت برای خرید رمز ارزها را ممنوع کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، در قرارداد مشتریان اپل کارت آمده است که شما نباید از حساب کاربری‌تان برای پیش‌پرداخت‌های نقدی یا معادل‌های نقدی استفاده کنید و نباید اجازه استفاده از اکانتتان برای این منظور را به افراد دیگر بدهد.
این قرارداد اظهار می‌کند که معادل‌های پول نقد شامل مواردی نظیر چک‌های مسافران، حواله پولی، بلیت‌های لاتاری، چیپ‌های بازی‌های کازینویی و رمز ارزها هستند.
 
رویترز در این رابطه خاطرنشان کرده است که کمپانی‌هایی نظیر Citigroup و JPMorgan Chase چنین خریدهایی را به این خاطر ممنوع کرده است که بی‌ثباتی قیمت رمز ارزهایی مانند بیت کوین ممکن است موجب به وجود آمدن قرض‌های بسیار سنگین و عدم توانایی مشتریان در بازگرداندن آنها شود.
 

 
 
به‌ این‌ ترتیب از آن‌ جهت که کمپانی اپل در رابطه با کارت‌های اعتباری خود حساسیت ویژه‌ای دارد، می‌توان حدس زد که شاید ممنوعیت استفاده از این کارت‌ها برای خرید رمز ارزها از جانب این کمپانی نیز به خاطر ترس از مقروض شدن کاربران آنها در اثر افت قیمت بیت کوین یا سایر رمزارزها باشد.
 
همچنین در جزئیات قرارداد اعطای کارت اعتباری اپل آمده است که دارندگان اپل کارت نمی‌توانند از حساب کاربری‌شان روی آیفون‌های هک شده یا جیل بریک شده استفاده کنند زیرا این کار امنیت کارت‌ها را تا حد زیادی در خطر می‌اندازد.
 


کد مطلب: 57605

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57605/اپل-شرایط-استفاده-کارت-اعتباری-خود-اعلام-جیل-بریک-کردن-ممنوع-ارزهای-مجازی

ايتنا
  https://www.itna.ir