۶
۲
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷

بک لینک در سایتهای فناوری اطلاعات و علمی

برای اینکه با مزایای بک لینک آشنا شوید، می بایست با اصطلاحات حوزه ی سئو و مفاهیم آنها آشنا باشید. این اصطلاحات عبارتند از سئو، بک لینک، بک لینک دائمی و رپورتاژ آگهی.
بک لینک در سایتهای فناوری اطلاعات و علمی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در این مطلب علاوه بر شرح خلاصه اصطلاحات سئو، به معرفی انواع بک لینک و مزایای بک لینک در سایتهای علمی و فناوری و IT می پردازیم.
 
برای اینکه با مزایای بک لینک آشنا شوید، می بایست با اصطلاحات حوزه ی سئو و مفاهیم آنها آشنا باشید. این اصطلاحات عبارتند از سئو، بک لینک، بک لینک دائمی و رپورتاژ آگهی.
 

سئو


سئو در واقع خلاصه ی SEO است که به معنی Search Engine Optimization یا بهینه سازی برای موتور جستجو است. سئو شامل تمام فعالیتهای داخل سایت (On-Site) مثل بهینه سازی فنی سایت، قرار دادن تگهای استاندارد و متاتگ ها و غیره، و فعالیتهای بیرون از سایت (Off-site) مثل گرفتن بک لینک از سایتهای دیگر می شود.
 

بک لینک و بک لینک دائمی


هر لینکی (HyperLink) که از سایت دیگر به سایت شما داده شود، بک لینک نامیده می شود. این بک لینک می تواند توسط خود صاحب آن سایت، به سایت شما داده شود، که البته در ایران بعید است، و می تواند با خریداری از صاحب سایت، در آن سایت قرار گیرد. معنی خرید بک لینک هم همین است. اگر بک لینک به سایت شما، در سایتی دائمی باقی بماند به آن بک لینک دائمی می گویند. مزیت بک لینک دائمی اینست که نیاز به پرداخت هزینه برای تمدید آن نیست. اگر به دنبال بک لینک دائمی برای سایت خود هستید، پیشنهاد می شود از رپورتاژ آگهی استفاده کنید.
 

رپورتاژ آگهی


رپورتاژ آگهی که بطور خلاصه به آن رپورتاژ یا ریپورتاژ هم گفته می شود، در واقع یک متن خبری یا مقاله است که به شکل غیر مستقیم، به معرفی خدمات یا محصولات سایت شما می پردازد و در سایتی که از آن رپورتاژ خریداری می کنید قرار می گیرد. در این متن می توان بک لینکهایی قرارداد که به سایت شما اشاره می کند. معمولا این رپورتاژها می تواند شامل 3 بک لینک فالو باشند. البته در برخی سایتها اعم از سایت لینک بگیر دات کام، می توانید تا 5 بک لینک فالو نیز مطلب رپورتاژ خود قرار دهید.

 

فایده بک لینک


مهمترین فایده ی بک لینک اینست که مشتریان سایت شما را افزایش می دهد. حال این افزایش مشتری می تواند بصورت مستقیم باشد، که بازدید کنندگان سایتهایی که از آنها بک لینک می گیرید با کلیک روی بک لینک شما به سایت شما هدایت شوند، و می تواند بصورت غیر مستقیم باشد که دومی برای ما اهمیت بیشتری دارد. دلیل آنهم اینست که موتورهای جستجو، مخصوصا گوگل، با در نظر گرفتن تعداد و کیفیت بک لینکهایی که به سایت شما داده شده است، به سایتتان اعتبار می دهند و جایگاه سایت شما را در نتایج جستجو تعیین می کنند.
پس در واقع با خرید بک لینک از سایتهای فعال و معتبر، می توانید جایگاه سایت خود را در گوگل ارتقا دهید، و از این طریق بر مشتریان هدفمند سایت خود بیافزایید. حال اگر سایت شما در حوزه ی فناوری اطلاعات (IT)، نرم افزار، سخت افزار، شبکه، موبایل و حوزه های مرتبط با این موضوعات فعالیت دارد، و شما از سایتهای علمی و فناوری و IT بک لینک بگیرید که با حوزه ی کاری شما هم نزدیک تر هستند، طبیعتا کمک بیشتری به ارتقای رتبه ی سایت شما در گوگل خواهد کرد. به این گونه بک لینک ها، بک لینک تخصصی گفته می شود.

 

سایتهای علمی و فناوری و IT


1- آتی جو (www.atijoo.ir): در این سایت فناوریهای آینده و مدلهای انتزاعی و مدلهای مفهومی و تکنولوژیهای روز دنیا معرفی می شود. تمرکز آتی جو بر فناوری آینده است.
2- آنی تل (www.anitel.ir): سایت آنیتل که بر روی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) متمرکز است، موبایل، اینترنت، خدمات فناوری، تکنولوژی روز دنیا، و همچنین اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات، تلفن همراه و معرفی تکنولوژیهای جدید و نمایشگاههای آی تی و محصولات ارائه شده در آنها را دنبال می کند.
3- ابزار اپل (www.iostools.ir): سایت ابزار اپل یا IOS تولز به معرفی و فروش نرم افزارهای IOS مناسب گوشی های اپل و تبلت اپل از جمله آیفون و آی پد می پردازد.
4- اچ پی (www.newhp.ir): معرفی محصولات اچ پی یا هیولت پاکارد علاوه بر ارائه اخبار فناوری اطلاعات فروش محصولات اچ پی شامل پرینتر HP، اسکنر HP، چندکاره HP و غیره را در برنامه دارد.
5- انجمن پارسیان (www.parsianforum.ir): تالار گفتگوی ایرانیان یا انجمن پارسیان یا پارسیان فروم به بحث و تبادل نظر آزاد در تمام زمینه های علمی، فرهنگی و فناوری می پردازد و اخبار روز فناوری و علمی هم پوشش می دهد.
6- ایزو وب (www.isoweb.ir): استاندارد ایزو یک استاندارد بین المللی است که ایزو وب به معرفی شرکتهای ارائه دهنده خدمات ایزو می پردازد. سایت ایزو وب همچنین اخبار روز اقتصادی و فناوری را نیز پوشش می دهد.
7- این با من (www.inbaman.ir): سایت این با من، همانطور که از نامش پیداست، انجام پروژه های فنی، علمی و کامپیوتری را در برنامه ی خود دارد.
8- ایتنا (www.itna.ir) : سایت ایتنا به عنوان نخستین سایت خبری فارسی در زمینه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، به انتشار اخبار در زمینه فناوری‌های و محصولات جدید جهانی و اخبار داخلی، و همچنین معرفی شرکت‌ها و خدمات داخلی می‌پردازد.





سایر سایتهای این حوزه عبارتند از با فناوری (www.bafanavari.ir)، بازار پرواز (www.flybazar.ir)، بازی فوتبال (www.pesfifa.ir)، برتریها (www.bartariha.ir)، بی بدیل پرداز (www.bibadil.org)، برتریها (www.bartariha.ir)، بی بدیل پرداز (www.bibadil.org) ، پارس آی سی تی (www.ict-pars.ir)،  پروژه آسان (www.ezproject.ir)، تعمیر تلفن (www.fixtel.ir)، سئو سی (www.seoc.ir)، ساخت اپل آی دی (www.idstore.ir)، سایت امن (www.websec.ir)، سرگرمی کامپیوتری (www.pcfun.ir)، سیبکس (www.sibex.ir)، عصر لینک (www.asrelink.ir)، فیکس سرور (www.fixserver.ir)، ما دیجیتال (www.madigital.ir)، وب کنفرانس (www.webmeet.ir)، و سایت لینک بگیر دات کام (www.linkbegir.com)، و همچنین سایتهای ثبت آسان، دانلود فایل، دیجیتالر، رمز من، رهاتل، شاه بلاگ، کارا پیام، کمک وب، گوپا، لیزر تگ، مداربسته، می هاست، نیو وبلاگ، وبی کارت.
 

لینک بگیر دات کام


سایت لینک بگیر دات کام که از معتبرترین سایتهای فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی در ایران به شمار می رود، امکان خرید و فعالسازی آنی بک لینک را برا شما فراهم آورده است. شما به راحتی می توانید در منوی خدمات ما، خرید بک لینک تخصصی را انتخاب نموده، ضمن مشاهده پکیجهای بک لینک و هزینه و مشخصات آنها، آنلاین سفارش دهید و بلافاصله بک لینکهای خود را در سایتهای بسته ی خریداری شده مشاهده کنید. همچنین می توانید از منوی خدمات ما، خرید رپورتاژ تخصصی را انتخاب نموده و پکیجهای رپورتاژ آگهی تخصصی و خصوصا پکیج سایتهای علمی و فناوری و آی تی را با قیمت مناسب سفارش داده و رپورتاژ شما در سایتهای فوق با بک لینک دائمی فالو قرار می گیرد.
 
 
کد مطلب: 57604
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


سئوکار
feedback
Iran, Islamic Republic of
ممنون از مطلب مفیدی که در مورد اصلاحات سئو منتشر کردید
Ghasemi
feedback
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی و مفید
حسام
feedback
Iran, Islamic Republic of
سئو در کسب و کار اینترنتی اهمیت زیادی دارد و تقریبا مهمترین بخش آنهم بک لینک است. فقط باید دقت کرد که بک لینک از سایتهای معتبر گرفته شود.
تشکر از شما بابت معرفی سایتهای خوب در زمینه فناوری اطلاعات
محمدمهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
رپورتاژ در سایتهای خبرگزاری چقدر به بهبود رتبه کمک میکنه؟
گودرزی پور
feedback
Iran, Islamic Republic of
تاثیر زیادی در سئوی سایتتون داره.
دلیلش اینه که گوگل سایتهای خبرگزاری رو دقیقه ای ایندکس میکنه و اعتبار بالایی براشون قائله
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
من از رپورتاژ آگهی نتیجه خوبی گرفتم.
فقط باید متن خوب و مرتبط با کار سایت منتشر بشود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام