۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵

پایان کار اسکایپ برای کسب و کارها در سال 2021

ایتنا- مایکروسافت در اقدام پیش‌بینی‌شده اعلام کرد که قصد دارد تا نرم‌افزار اسکایپ برای تجارت آنلاین را در پایان جولای 2021 میلادی متوقف کند. این تصمیم در راستای ترغیب افراد به استفاده از نرم‌افزار Microsoft Teams اتخاذ شده است.
پایان کار اسکایپ برای کسب و کارها در سال 2021
شرکت مایکروسافت طی اقدامی پیش‌بینی شده اعلام کرد که قصد دارد تا نرم‌افزار اسکایپ برای تجارت آنلاین را در پایان جولای 2021 میلادی متوقف کند.
این تصمیم در راستای ترغیب افراد به استفاده از نرم‌افزار Microsoft Teams اتخاذ شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، بدین ترتیب تمامی کاربران آفیس 365 جدید از سپتامبر 2019 برای انجام وظایفی از قبیل گفت‌وگو و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها به‌صورت مستقیم به Microsoft Teams ارجاع داده می‌شوند.

مایکروسافت در این رابطه اظهار داشته است که: «در طی دو سال اخیر برای تصحیح Teams با مشتریان از نزدیک کارکرده‌ایم و هم‌اکنون احساس می‌کنیم که به نقطه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم با اطمینان آن را به‌عنوان ارتقایی برای تمامی مشتریان اسکایپ برای تجارت آنلاین عرضه کنیم.»
 
 
 
این شرکت همچنین افزوده: «مشتریانی که در حال حاضر به این نرم‌افزار مهاجرت کرده‌اند به ما اظهار داشته‌اند که Teams نه‌تنها به‌صورت کلی همکاری را آسان‌تر کرده است، بلکه فرصتی نادر برای تفکر دوباره درباره نحوه انجام کارها در سازمانشان فراهم کرده است.»
در این میان تغییری در خدمات دریافتی شما از جانب اسکایپ برای تجارت آنلاین انجام نخواهد شد و این نرم‌افزار تا روز اعلام کرده به‌صورت کامل به ارائه خدمات خود ادامه خواهد داد.
 
البته نرم‌افزار Teams قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از آنها ویژگی‌ جدیدی به نام 'Dynamic 911' است که تماس‌های شمارا به نزدیک‌ترین اپراتور جهت‌دهی می‌کند و به‌ این‌ ترتیب می‌توانید با اطمینان خاطر این نرم‌افزار را به سرویس تلفن اصلی‌تان تبدیل کنید.
علاوه بر این گزینه‌های حفظ داده بیشتری در اختیار خواهید داشت و می‌توانید به‌زودی اطلاعاتتان را در پایان هر روز به‌راحتی پاک‌کنید و هر روز دوباره از نو شروع کنید.
 
 هم‌اکنون کاربران اسکایپ نسخه عادی و مایکروسافت نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، ولی این مشکل تا پایان سال رفع خواهد شد و می‌توانید به‌صورت مستقیم از طریق Teams با مخاطبان اسکایپ ارتباط برقرار کنید.
 
کد مطلب: 57596
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام