۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰

سیستم جدیدی امنیتی جی سویت گوگل برای کسب‌وکارها

ایتنا- گوگل به‌تازگی در راستای پیش برد فناوری امنیت خود برنامه‌های حفاظتی ویژه‌ای را برای کاربران جی سویت عرضه کرده است.
سیستم جدیدی امنیتی جی سویت گوگل برای کسب‌وکارها
گوگل به‌تازگی در راستای پیش برد فناوری امنیت خود برنامه‌های حفاظتی ویژه‌ای را برای کاربران جی سویت عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget،  گوگل قصد دارد که تجارت سیستم‌های امنیتی خود را پیشرفت بدهد و به همین منظور این کمپانی در کنفرانس نکست توکیو محافظت‌های جدیدی را برای کاربران جی سویت ، Google Cloud Platform (GCP) و Cloud Identity عرضه کرد.

ادمین های جی سویت می‌توانند کارمندان پرخطر را در یک برنامه محافظت پیشرفته ثبت‌ کنند، به‌طور خودکار هشدارهای فعالیت غیرعادی را دریافت کرده و با یک کلید به نرم‌افزارهای اضافی دسترسی داشته باشند.
 
نسخه‌ای از برنامه محافظت پیشرفته که دو سال پیش عرضه شد هم‌اکنون برای مشتریان تجارت جی سویت که بیش از دیگران درخطر حمله آنلاین هستند در دسترس است.
این افراد شامل مدیران فناوری اطلاعات، مدیران ارشد اجرایی و کارمندانی است که در مشاغل حساس مالی و دولتی کار می‌کنند.

این برنامه برای محافظت کاربر در برابر حملات فیشینگ و تصاحب حساب کاربری از کلیدهای سخت‌افزار احراز هویت دومرحله‌ای ویژه‌ای استفاده می‌کند. ادمین ها حتی می‌تواند به‌صورت خودکار دسترسی به نرم‌افزارهای سوم شخصی که گوگل به آن‌ها اعتماد ندارد را مسدود کنند.
 
 
 
گوگل همچنین بخش مرکز هشدار و امنیت جی سویت برای ادمین ها را که در آوریل گذشته عرضه کرده بود بهبود بخشیده است. این مرکز هشدار جدید هم‌اکنون به مدل‌های یادگیری ماشینی ویژه‌ای مجهز شده است که می‌توانند خطرات امنیتی مانند دانلودها و به اشتراک‌گذاری فایل‌های خارجی غیرمعمول را شناسایی کنند.
ادمین ها هم‌اکنون می‌تواند هشدار مرتبط با این رفتارهای مشکوک را در مرکز هشدار جی سویت دریافت کنند.
 
علاوه بر این کلیدهای امنیتی تایتان نیز که تا امروز تنها در ایالات‌متحده به فروش می‌رسیدند از این‌ پس در ژاپن، کانادا، فرانسه و انگلستان نیز در دسترس خواهند بود.

کلید بی‌سیم بلوتوثی این بسته نقص‌های امنیتی کشف شده در گذشته را برطرف کرده است و به‌صورت سخت‌افزاری ایمن در اختیار کاربران قرار دارد.
 
کد مطلب: 57595
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام