کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید کتابهای تخصصی پزشکی از انتشارات جعفری

12 مرداد 1398 ساعت 12:54

سایت اینترنتی انتشارات جعفری به عنوان یکی از منابع کتاب پزشکی لاتین شناخته می‌شود که سعی کرده علاوه بر فروش کلیه کتب پزشکی زمینه‌ای برای ارائه امکان فروش انلاین کتاب نیز باشد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



انتشارات جعفری، مرکز تخصصی کتابهای تخصصی در مرکز تهران که مجهز به سیستم فروش آنلاین کتاب پزشکی است توانسته با ارائه بهترین منابع به عنوان منابع کتاب پزشکی لاتین یکی از  فروشگاههای کتاب پزشکی و مراکز تخصصی ارائه کتاب های تخصصی پزشکی در مرکز تهران باشد.

این انتشارات که سعی کرده علاوه بر ارائه کتابهای پزشکی با ایجاد فروشگاه اینترنتی امکان خرید و فروش آنلاین کتب پزشکی و البته کتاب پزشکی لاتین را در فروشگاه های اینترنتی خود فراهم کند علاوه بر فروش کتاب پزشکی لاتین زمینه پخش و فروش آنلاین آن در سراسر ایران را نیز فراهم نماید.

انتشارات جعفری، مرکز تخصصی کتابهای تخصصی در مرکز تهران در این سایت اینترنتی سعی داشته تا علاوه بر ارائه کتاب پزشکی لاتین در این سایت نیز یک فروشگاه کتاب پزشکی تلقی گردد که از امکان پخش و فروش آنلاین نیز برخوردار است.
انتشارات جعفری، مرکز تخصصی کتابهای تخصصی در مرکز تهران در خیابان انقلاب تهران واقع است که از سال 1396 تا به امروز به فعالیت های خود ادامه می دهد.

انتشارات جعفری،مرکز تخصصی کتابهای تخصصی در مرکز تهران در راستای عرضه مستقیم کتاب پزشکی و کتاب پزشکی لاتین به عنوان یک فروشگاه کتاب پزشکی، کتابفروشی خود را در خیابان انقلاب تهران راه اندازی کرد که در ادامه توانست با ارائه خدمات در این حوزه، چاپ و پخش کتاب لاتین پزشکی را نیز به دامنه فعالیت های حرفه ای خود اضافه کند.

تنوع کتاب پزشکی؛
 انتشارات جعفری، مرکز تخصصی کتابهای تخصصی در مرکز تهران در این فروشگاه کتاب پزشکی از تنوع در زمینه نشر و چاپ کتاب پزشکی لاتین نیز برخوردار است.

در این انتشارات و همچنین فروشگاه آنلاین کتاب پزشکی لاتین که در وب سایت این انتشارات راه اندازی شده است شما  می‌توانید از امکان خرید کتابهای مختلفی در زمینه؛
«دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، همچنین انواع کتاب لاتین پزشکی، کتاب های ترم اول پزشکی» که در این سایت به شکل آنلاین امکان خرید آن فراهم شده است استفاده نمایید.

همچنینی باید یادآور شویم که؛علاوه بر امکان خرید آنلاین از این فروشگاه کتاب پزشکی شما به عنوان دانشجو یا کاربر کتاب پزشکی می توانید مطمئن باشید که پس از خرید اینترنتی امکان دسترسی سریع شما به خرید صورت گرفته نیز فراهم است.
 
خدمات انتشارات جعفری؛
در ادامه باید خاطر نشان کرد که انتشارات جعفری، مرکز تخصصی کتابهای تخصصی پزشکی در مرکز تهران علاوه بر امکان ارائه کلیه کتاب پزشکی لاتین و فارسی از امکان ارائه خدمات پزشکی به پزشکان و دانشجویان رشته های مختلف پزشکی نیز برخوردار است.
این انتشارات و  فروشگاه کتاب پزشکی علاوه بر ارائه امکان خرید آنلاین کتاب پزشکی لاتین و فارسی برای خریداران و دانشجویان امکان خرید سایر تجهیزات پزشکی را نیز در سایت فروشگاه انتشارات خود فراهم کرده است.
 
تمایزات انتشارات جعفری؛
انتشارات جعفری،مرکز تخصصی کتابهای تخصصی در مرکز تهران سعی کرده تا در خصوص فروش و ارائه کتاب و سایر تجهیزات پزشکی نیز از نقاط قوت خود استفاده کرده و تمایزاتی با سایر انتشاراتی ها داشته باشد.

تمایزات این انتشارات را می‌توان در چند بخش خلاصه اینگونه مطرح کرد؛
یکم : امکان ارسال رایگان برخی موارد خریداری شده در شهر تهران و امکان استفاده از پست پیشتاز برای شهرستانها.
دوم: تنوع و معرفی کتابهای پزشکی موجود و همچنین وجود کتاب پزشکی از همه ناشرین کتاب پزشکی به همراه کیفیت بالای کتاب لاتین پزشکی (افست) و پایین بودن قیمت نسبت به فروشنده های دیگر
همچنین انتشارات جعفری، مرکز تخصصی کتابهای تخصصی در مرکز تهران سعی داشته تا کاملترین فروشگاه اینترنتی کتاب پزشکی باشد.
در خاتمه باید افزود: مدیریت این انتشارات توسط رضا جعفری پور صورت می گیرد.
  
 


کد مطلب: 57582

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57582/خرید-کتابهای-تخصصی-پزشکی-انتشارات-جعفری

ايتنا
  https://www.itna.ir