۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴

برنامه ویژه سامسونگ برای رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند و تبلت گلکسی

ایتنا- سامسونگ این روزها در حال برنامه‌ریزی برای رخداد جدید گلکسی نوت 10 در هفتم اوت است اما به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا در این روزها گجت‌های جدید دیگری را هم رونمایی کند.
برنامه ویژه سامسونگ برای رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند و تبلت گلکسی
شرکت سامسونگ اخیرا به شدت در حال برنامه‌ریزی برای رخداد جدید گلکسی نوت 10 بوده است، اما به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا در این روزها گجت‌های جدید دیگری را هم  رونمایی کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، تیزرهایی که به‌تازگی از جانب سامسونگ نمایش داده‌شده است نشان می‌دهند که این کمپانی می‌خواهد علاوه بر گلکسی نوت 10 از گلکسی تبلت و ساعت هوشمند جدیدی به نام احتمالی گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی کند.
 
 
 
ویدیوی تیزر سامسونگ به تازگی در کانال یوتیوب این کمپانی به اشتراک گذاشته است.
این ویدیوی کوتاه دربرگیرنده عکس‌های ناواضحی از تبلت و ساعت هوشمند جدید این کمپانی است. این تیزر با دو تاریخ 31 جولای برای آن تبلت جدید و 5 اوت برای ساعت گلکسی واچ به پایان می‌رسد.
سامسونگ اظهار داشته است که رونمایی از این دو محصول جدید در وب‌سایت گلکسی به نمایش درخواهد آمد.
 
البته گلکسی واچ اکتیو 2 در هفته گذشته در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال به نمایش درآمد.
شایعات حاکی از آن هستند که این ساعت هوشمند حدید از در اطراف عقربه‌ها دارای لبه‌های لمسی و چرخشی ویژه است که کاربری‌های مختلفی را به همراه دارد. همچنین رخداد رونمایی از گلکسی نوت 10 قرار است تا در تاریخ 7 اوت در بروکلین برگزار شود.
 
کد مطلب: 57567
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام