۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱

ممنوعیت استفاده از آفیس آنلاین مایکروسافت برای کارمندان در هلند

ایتنا- نگرانی‌های مقامات هلندی در رابطه با استفاده از سرویس‌های ابری مایکروسافت آفیس به حدی زیادشده است که به اخطار قطع مصرف این سرویس از جانب مقامات این کشور منجر شده است.
ممنوعیت استفاده از آفیس آنلاین مایکروسافت برای کارمندان در هلند
نگرانی‌های مقامات هلندی در رابطه با استفاده از سرویس‌های ابری مایکروسافت آفیس به حدی زیادشده است که به اخطار  قطع مصرف این سرویس از جانب مقامات این کشور منجر شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، در نوامبر گذشته مشخص شد که محققان هلندی حکم کردند که داده‌سنجی راه دور شرکت مایکروسافت، نقض کننده قوانین GDPR است.
هم‌اکنون گزارش جدیدی از جانب دولت هلند پیشنهاد کرده است که کارمندان دولت از استفاده از Office Online با نرم‌افزارهای موبایل آفیس منع شوند. 
 
 آفیس آنلاین
 
شرکت مایکروسافت پس از یافته‌های اولیه در سال گذشته میلادی، با تغییراتی در آفیس موافقت کرد، اما این گزارش جدید نشان می‌دهد که این توافق‌ها به شکل جدی رعایت نشده‌اند.
همچنین در یک نمونه مشخص شد که اطلاعات 300 هزار نفر از کاربران رده بالای آفیس با بسته ‘365 Pro Plus' برای ذخیره به ایالات متحده ارسال شده بودند و این رفتار دقیقا مخالف منافع دولت هلند بود.
 
بر اساس این گزارش، اگرچه نسخه‌های دسکتاپ آفیس با توافق‌های یاد شده میان مایکروسافت و دولت هلند مطابقت داشت، اما نسخه‌های آنلاین این سری نرم‌افزارها از قوانین ذکرشده در این توافق‌نامه تبعیت نمی‌کردند.
همچنین مشخص شده است که سه نرم‌افزار موبایل مرتبط با آفیس داده‌های خود را به یک متخصص پروفایلینگ در ایالات‌متحده می‌فرستاد که همین امر نیز نقض مسلم قوانین GDPR است.
 
به‌ این‌ ترتیب کارمندان دولت به منع استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین و موبایل آفیس سفارش شده‌اند و از آنها خواسته شده است که تا حد امکان از کاربری‌های دورسنجی ویندوز 10 دوری کنند.
 
کد مطلب: 57566
برچسب ها: هلند مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام