۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴

امکان استفاده امن از نرم‌افزارهای اندرویدی در خودرو به‌واسطه به‌روزرسانی نرم‌افزاری

ایتنا- به‌روزرسانی جدید اندروید آوتو موجب بهینه‌سازی سیستم مسیریابی خودکار و قابلیت‌های مرتبط با دستیار هوشمند گوگل شده است.
امکان استفاده امن از نرم‌افزارهای اندرویدی در خودرو به‌واسطه به‌روزرسانی نرم‌افزاری
به‌روزرسانی جدید اندروید آوتو موجب بهینه‌سازی سیستم مسیریابی خودکار و قابلیت‌های مرتبط با دستیار هوشمند گوگل شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، معرفی اندروید آوتو یا کارپلی موجب شده که خودروسازها در نهایت به چگونگی استفاده افراد از دستگاه‌های مجهز به صفحه‌نمایش لمسی فکر کنند.
گوگل و اپل با ترکیب دانش خود از صفحه نمایش‌های لمسی، دستیارهای هوشمند و محتوای چندرسانه‌ای، رابط کاربری ویژه‌ای ساختند که استفاده از آنها برای همگان ممکن و ساده باشد.
 
به‌ این‌ ترتیب خودروسازها هم‌اکنون سیستم‌هایی را در اختیار دارند که اطلاعات مفید را در کمترین زمان ممکن به کاربر می‌رساند.
شرکت گوگل با در نظر گرفتن این امر اندروید آوتو را برای رقابت با سیستم‌های رقیب ساخته شده از جانب این خودروسازان به‌روزرسانی کرد.
این به‌روزرسانی ازلحاظ رابط کاربری عالی است اما مهم‌تر از آن دسترسی باکیفیت این سیستم به گوگل مپز است.
 
 
 
هم‌اکنون هر زمان که از اندروید آوتو استفاده کنید و یک مسیر را در پیش بگیرید، اطلاعات مرتبط با آن در قسمت پایینی صفحه‌نمایش خودرو نمایش داده می‌شود و به‌ این‌ ترتیب به‌راحتی می‌توانید نرم‌افزارهای دیگر را بدون نگرانی از بابت کم گردن مسیرتان بازکنید.
 
دستیار هوشمند گوگل در این نسخه جدید وظیفه راه‌اندازی نرم‌افزارها را بر عهده دارد.
قالب شبیه به اعلانات موجود در هوم اسکرین در این نسخه جدید از بین رفته است و جای خود را به هوم اسکرین حدید داده است که یادآور تبلت‌های اندرویدی با دسته‌بندی منظم نرم‌افزارهای متعدد است.

البته اگر تعداد نرم‌افزارهای نصب‌ شده در اندروید آوتو زیاد بشود، این بخش بسیار شلوغ خواهد شد، اما دستیار گوگل می‌تواند شما را دریافتن نرم‌افزار دلخواهتان در حین رانندگی کمک کند.
 
البته زمانی استفاده از صفحه‌ نمایش‌های لمسی در حین رانندگی علاوه بر مفید بودن ممکن است موجبات حواس‌پرتی راننده را نیز فراهم کند، چرا که رانندگان بدون داشتن دکمه‌ای خاص برای لمس، مجبورند نیاز خود را با نگاه کردن به صفحه نمایش و یافتن گزینه مورد نظرشان برطرف کنند، اما نسخه جدید اندروید آوتو با مسیریابی درست و دسترسی به دستیار گوگل سعی داشته است تا در حد ممکن این مشکل را برطرف کند.
 
کد مطلب: 57560
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام