۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۰

ناگفته‌های اسپاتیفای و مایکروسافت

ایتنا - اخیراً کتاب جدیدی با عنوان ناگفته‌های اسپاتیفای (Spotify Untold) به چاپ رسیده است که در آن گفته شده است که این شرکت قصد ورود به بازار استریم محتوای ویدیویی برای رقابت مستقیم با نتفلیکس و سایرین را داشته است.
ناگفته‌های اسپاتیفای و مایکروسافت


اگر گذشته‌ مایکروسافت را مرور کنید، با عناوین بزرگی روبرو می‌شوید که این شرکت تصاحب کرده است. نوکیا، لینکدین و گیت‌هاب تنها تعدادی از این نام‌های بزرگ هستند. البته که تمام این خریدها با موفقیت همراه نمی‌شوند، اما عطش مایکروسافت برای به‌ دست آوردن شرکت‌های دیگر سیری ناپذیر است. اکنون اهداف ردموندی‌ها برای خرید سرویس موسیقی اسپاتیفای لو رفته‌اند.

به گزارش ایتنا از تابناک، اخیراً کتاب جدیدی با عنوان ناگفته‌های اسپاتیفای (Spotify Untold) در سوئد به چاپ رسیده است که راوی داستان صعود اسپاتیفای از یک استارت‌آپ کوچک تا بزرگ‌ترین سرویس استریم موسیقی دنیا است. در این کتاب اطلاعات محرمانه‌ای از شرکت اسپاتیفای منتشر شده است. به عنوان مثال، گفته شده است که این شرکت قصد ورود به بازار استریم محتوای ویدیویی برای رقابت مستقیم با نتفلیکس و سایرین را داشته است. آنها حتی یک فرمت جدید به نام Spotify Video توسعه دادند که اجازه‌ بافر استریم به صورت رایگان را به شما می‌داد. مدیران این شرکت حتی در صدد عرضه‌ی گجتی شبیه به Fire TV برای استریم محتوا، با پشتیبانی از سرویس‌های اسپاتیفای بودند.

همچنین در این کتاب مشخص شد که مایکروسافت برنامه‌هایی برای تصاحب اسپاتیفای داشته است، اما تاریخ مشخصی برای این برنامه‌ها ذکر نشده است. مایکروسافت روزگاری سرویس استریم موسیقی خود به نام Groove Music را داشته است که مانند بیشتر محصولات مایکروسافت، اوایل سال 2018 محکوم به مرگ شد. پس از آن مایکروسافت شروع به همکاری با اسپاتیفای کرد که نتیجه‌ آن انتقال مجموعه‌ها و پلی‌لیست‌ها از گروو به اسپاتیفای شد. ردموندی‌ها حتی پیشنهاد حساب پریمیوم ۶۰ روزه‌ی اسپاتیفای را به کاربران مشترک گروو موزیک دادند.
 
کد مطلب: 57554
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام