کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استفاده از نسخه دسکتاپ واتس‌اپ آسان می‌شود

9 مرداد 1398 ساعت 11:12

ایتنا - اگر از کاربران واتس‌اپ در دسکتاپ باشید می‌دانید که دسترسی به این نسخه دردسرهایی دارد که حتما نیاز است تا واتس‌اپ گوشی شما به دسکتاپ متصل شود.



اما خبر خوب این است که واتساپ به تازگی قصد دارد تا نسخه جدیدی را برای کاربران دسک‌تاپ ارائه دهد که عملکردی متفاوت در اتصال خواهد داشت. در ادامه جزییات این خبر ارائه خواهد شد.
به گزارش ایتنا از تابناک، ظاهراً طبق گفته‌های سایت WABetaInfo، نسخه جدیدی از واتس‌اپ برای دسکتاپ بدون نیاز به اتصال تلفن خود به اینترنت ارائه خواهد شد که روند اتصال را ساده تر از قبل خواهد کرد. نسخه وب فعلی WhatsApp که در سال 2015 منتشر شده با پیچیدگی ها و دردسرهایی همراه است که در صورت عدم اتصال واتساپ گوشی هوشمند، نسخه دسک‌تاپ قابل استفاده نخواهد بود. در واقع این نسخه متفاوت از نسخه دسک‌تاپ تلگرام بوده و باید اشاره کنیم که تلگرام در این زمینه عملکرد بهتری را ارائه کرده است.
 


ظاهرا این کمپانی قصد دارد نسخه جدیدتر و کاربردی را در اختیار کاربران دسکتاپ قرار دهد تا حتی در زمان در دسترس نبودن گوشی هوشمند هم این نسخه دسکتاپ قابل استفاده باشد. در واقع واتساپ از این پس با سیستم چند پلتفرمی UWP ارائه خواهد شد در نتیجه در پلتفرم به صورت مجزا در دسترس خواهد بود و عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد. البته این موضوع در مورد نرم افزار واتس‌اپ صادق خواهد بود و نسخه وب همچنان عملکرد مانند گذشته خواهد داشت. از طرفی شاید در روند جدید واتس‌اپ دسکتاپ شاهد رمزگذاری به عنوان راه حل امنیتی باشیم. به هر جهت این تغییرات در حال توسعه و اعمال است و به زودی شاهد نسخه کامل‌تری از واتس‌اپ دسکتاپ خواهیم بود اما زمان انتشار آن هنوز مشخص نشده است.


کد مطلب: 57546

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57546/استفاده-نسخه-دسکتاپ-واتس-اپ-آسان-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir