۴
۲
plusresetminus
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴

کوچک‌ترین آیفون جهان عرضه شد دستگاهی به‌اندازه کف دست

ایتنا - درحالی‌که تنها یک ماه تا رخداد جدید اپل برای رونمایی از آیفون‌های سال جاری میلادی فاصله‌داریم،عرضه تلفن همراهی به نام SOYES XS با الهام گیری از طراحی ظاهری آیفون XS نظرها را به خود جلب کرده است.
کوچک‌ترین آیفون جهان عرضه شد دستگاهی به‌اندازه کف دست
تلفن همراه سه اینچی SOYES XS با طراحی مشابه با آیفون XS و بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید 8.1 به بازار عرضه شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techeblog، درحالی‌که تنها یک ماه تا رخداد جدید اپل برای رونمایی از آیفون‌های سال جاری میلادی فاصله‌داریم،عرضه تلفن همراهی به نام SOYES XS با الهام گیری از طراحی ظاهری آیفون XS نظرها را به خود جلب کرده است.
 
این تلفن همراه هوشمند مینیاتوری با ابعاد 3 اینچی و وزن 99 گرمی کوچک‌ترین نسخه از تلفن های همراه مشابه با آیفون XS در جهان است. البته همراه هوشمند SOYES XS به‌جای سیستم‌عامل اختصاصی اپل برای آیفون‌ها، از سیستم‌عامل اندروید 8.1 بهره می‌برد. دوربین جلویی این دستگاه هوشمند 5 مگاپیکسلی و دوربین قرارگرفته در بدنه پشتی آن 8 مگاپیکسلی است. بهره‌مندی از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات SOYES XS است.
 
 
 
از دیگر قابلیت‌های SOYES XS می‌توان به مجهز بودن آن صفحه‌نمایشی 3.0 اینچی و اتصال 4G / LTE اشاره کرد. همچنین پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس و شبکه‌های GSM / WCDMA از دیگر مشخصات این دستگاه است.
 
تلفن همراه SOYES XS به همراه یک کابل یواس‌بی نوع C، یک قاب اختصاصی و یک محافظ صفحه عرضه می‌شود و برچسب قیمتی در نظر گرفته برای آن 109 دلار آمریکا است. حال باید دید  که استقبال از این محصول چگونه خواهد بود و آیا این دستگاه امکان موفقیت رد بازار را خواهد داشت یا خیر.
کد مطلب: 57543
نام شما
آدرس ايميل شما


تذرنتال
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیا این گوشی در ایران هم هست و میشه تهیه کرد?
عالی پرویز نژاد
feedback
Denmark
با یک قاب شیک
۰۹۱۲۰۴۶۹۹۲۷
feedback
Iran, Islamic Republic of
خوبه
امیرعلی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر این گوشی تو تهران باشه اولین نفری که می خردش منم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام