۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه ویژه اندروید برای کنسول بازی نینتندو سوییچ به‌زودی عرضه خواهد شد

ایتنا- گروهی از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری ماجراجو به‌صورت غیررسمی نسخه‌ای از اندروید اوریو را برای نصب روی دستگاه‌های نینتندو سوئیچ آماده کرده‌اند.
نسخه ویژه اندروید برای کنسول بازی نینتندو سوییچ به‌زودی عرضه خواهد شد
گروهی از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری ماجراجو به‌صورت غیررسمی، نسخه‌ای از اندروید اوریو را برای نصب روی دستگاه‌های نینتندو سوئیچ آماده کرده‌اند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، این نسخه از اندروید 8.1 اوریو توسط تیمی به نام switchroot بر پایه Lineage OS 15.1  ساخته شده است و همان‌طور که گزارش‌های قبلی اشاره داشتند، دارای معماری مناسب با رام‌های تبلت‌های Shield  شرکت انویدیا است.
 
خبر خوب این است که از این‌ پس شما می‌توانید تمامی بازی‌هایی که تنها روی دستگاه‌های Shield اجرا می‌شد را روی نینتندو سوئیچ خود اجرا کنید؛ اما از آنجایی‌ که قابلیت Deep Sleep در دستگاه‌های غیر از Shield وجود ندارد، پس احتمالا با مشکل تخلیه باتری مواجه خواهید شد.
 
 
 
از جمله مشکلات دیگر این سیستم، عدم نمایش اطلاعات باتری در حال شارژ است و البته برخی از کنترل‌ها نیز با اندکی تأخیر کار می‌کنند.
با این‌ حال در آینده به‌روزرسانی‌های جدیدی برای این سیستم عرضه خواهد شد که نصب آنها تنها نیازمند یک کارت حافظه میکرو اس دی خواهد بود.
 
البته همان‌طور که می‌دانید کمپانی نینتندو به‌شدت به تغییرات سوم شخص و هک شدن حساس است و پیش‌ از این، دسترسی شمار زیادی از کاربرانی که سعی در تغییر سیستم خود داشته‌اند را محدود کرده است.

به‌ این‌ ترتیب بهتر است بدانید که فلش کردن دستگاهتان و تجهیز آن به اندروید ناشناخته نخواهد ماند و ممکن است با خطر ممنوعیت دسترسی مواجه شوید.
 
کد مطلب: 57514
برچسب ها: نینتندو اندروید
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام