۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸

از آکواریوم در تایلند تا شهر بازی در مالزی با تور سفر باتو

در تور تایلند به هیچ وجه بازدید از این آکواریوم را از دست ندهید چرا که بازدید از آن می تواند به عنوان یکی از بهترین خاطرات زندگی شما بوده و بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد. چنانچه به شهر پوکت سفر کرده و از آکواریوم پوکت دیدن نکنید بی شک سفری ناتمام خواهید داشت.
از آکواریوم در تایلند تا شهر بازی در مالزی با تور سفر باتو
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



آکواریوم پوکت را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی دانست که تمایل به دیدن زیبایی های دریایی دارند. شهر پوکت مرکز استان پوکت در تایلند می باشد. امروزه تعداد گردشگران این شهر روز به روز به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان رو به افزایش می باشد. همانطور که ذکر شد این شهر جاذبه های بسیاری دارد اما آکواریوم پوکت می تواند بهترین انتخاب از این میان بوده باشد. این آکواریوم را می توان یکی از مهمترین دیدنی های تایلند دانست و بسیاری به همین دلیل پوکت را انتخاب می نمایند.
در تور تایلند به هیچ وجه بازدید از این آکواریوم را از دست ندهید چرا که بازدید از آن می تواند به عنوان یکی از بهترین خاطرات زندگی شما بوده و بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد. چنانچه به شهر پوکت سفر کرده و از آکواریوم پوکت دیدن نکنید بی شک سفری ناتمام خواهید داشت.
در این آکواریوم انواع ماهیان دریایی را می توانید مشاهده نمایید که با رنگ های مختلفی که دارند حس و حال عجیبی به این تونل دریایی بخشیده و به زیبایی هرچه تمام تر آن کمک کرده اند. صخره های دریایی که در این آکواریوم قرار گرفته اند زیبایی بیشتری به فضا بخشیده و طبیعی بودن آن را به اثبات رسانده اند.

با مراجعه به این آکواریوم در تور تایلند لحظه آخری  از طریق تونل زیرآبی می توانید تمامی بخش های دریا را مشاهده نمایید که در این رابطه می توان گفت: تونل زیبایی که در وسط این آکواریوم کشیده شده است شما را به اوج هیجان خواهد کشاند. چرا که تمامی بخش های تونل شیشه ای بوده و می توانید زندگی انواع آبزیان را از نزدیک مشاهده نمایید. همچنین چراغ هایی در این تونل قرار داده شده اند که آب دریا را شفاف تر کرده و زیبایی منحصر به فردی به آکواریوم بخشیده اند.
توجه داشته باشید که انواع حیوانات دریایی را می توانید در بالای سر و یا اطراف خود مشاهده نمایید که این ماهی ها می توانند کوسه, نهنگ, اره ماهی, مار ماهی, خرچنگ, ماهیان آب شور و زیبا و... باشند. با گشت و گذار در این تونل احساس غواصی زیر اعماق دریا را خواهید داشت و در صورتی که روز تعطیل را جهت بازدید از آکواریوم انتخاب نمودید بازدید از غذا خوردن ماهیان را در ساعت 11 الی 11:30 از دست ندهید.
 
شهربازی سان وی لاگون مالزی
به گزارش سفر باتو ، معمولا اولین جایی که به منظور بازی و تفریح در کشور مالزی در تور مالزی ارزان  به گردشگران پیشنهاد می شود شهربازی سان وی لاگون مالزی است. علت این امر هم آن است که  شهربازی سان وی لاگون مالزی بیشتر مشابه دنیای عجیب و ناشناخته ای است که حضور در آن سبب می شود افراد مراجعه کننده بتوانند تجربه بسیار متفاوتی را از سفر به مالزی داشته باشند.

چرا شهربازی سان وی لاگون مالزی را پیشنهاد می کنیم؟
دلایل بسیاری وجود دارد که موجب می شود شهربازی سان وی لاگون مالزی به عنوان اولین انتخاب جهت تفریح و سرگرمی به مسافران تور مالزی پیشنهاد شود به عنوان مثال:
-سان وی لاگون مالزی مجموعه وسیعی از شهربازی و پارک آبی است.
-یکی از بهترین نمونه های پارک آبی که در کشور مالزی می توان یافت در این مجموعه به چشم می خورد.
-علاوه بر وجود سرسره های هیجان انگیز در این مکان تفریحات آبی و مهیج دیگری نیز وجود دارد.
-گردشگرانی که برای بازی و سرگرمی به شهربازی سان وی لاگون مالزی مراجعه می کنند این فرصت بی نظیر را در اختیار دارند که بر روی طولانی ترین پل معلق کشور مالزی پیاده روی کنند.
-در این مجموعه می توان حیوانات خارق العاده ای را از نزدیک تماشا نمود.
-یکی از طولانی ترین سرسره های آبی دنیا در این مجموعه وجود دارد که می تواند هیجان فوق العاده ای را برای مراجعین به این مکان دیدنی ایجاد کند.
-آمارها بیانگر آن است که در هر سال جمعیتی به میزان ۲ میلیون نفر برای خوشگذرانی و تفریح به پارک آبی سان وی لاگون مالزی مراجعه می کنند.
 
شهربازی سان وی لاگون مالزی چگونه جایی است؟
شهربازی سان وی لاگون مالزی یک مجموعه تفریحی جذاب و هیجان انگیز است که در فاصله ۱۵ کیلومتری جنوب غربی شهر کوالالامپور مالزی قرار گرفته است. این مجموعه دیدنی شامل ۶ بخش است:
۱-نیکلدیون لاست لاگون
نیکلدیون نوعی پارک موضوعی است که با شخصیت های کارتونی یکی از شبکه های آمریکایی که همین نام را دارد ساخته شده است. این بخش از مجموعه سان وی لاگون اولین پارک نیکلدیون موجود در آسیا به شمار می رود. نیکلدیون لاست لاگون ۴ هکتار فضای جنگلی داشته و بخش های تفریحی زیادی از جمله بخش آبی باب اسفنجی، سرسره خشم جنگل، سقوط آزاد در مانسون، سرسره کوبارانگو، دره کرگدن، کمپ جستجوگران، پلکان عجایب، بازی شالاپ شلوپ و... دارد.
۲-پارک آبی سان وی لاگون
یکی از مهیج ترین و شناخته شده ترین بخش های مجموعه سان وی لاگون مالزی پارک آبی آن است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. طراحی این پارک آبی به شکلی انجام شده که جنگل های استوایی آفریقا را در ذهن همگان تداعی می کند و نام بیشتر قسمت های آن نیز آفریقایی است از جمله سه سرسره اصلی، سرسره صعود کامرون، سرسره چالش کنگو، سرسره وو'ووزلا، ساحل موج دار، سینما واترپلکس ۵ بعدی و...
 
 
کد مطلب: 57508
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام