۰
plusresetminus
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸

آوای ترمه،مجری تبلیغات رزرو بیلبورد در کرج

آماری جالب از شرکت بزرگ اپل گرفته ایم که این شرکت ماهیانه حدود 10 درصد از سود خود را صرف تبلیغات می کند و مدیران این شرکت معتقد هستند که با متوقف کردن روند تبلیغات خود در واقع مرگ کسب و کار خود را صادر کرده اند.
آوای ترمه،مجری تبلیغات رزرو بیلبورد در کرج
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



همان طور که می دانید کرج یکی از کلان شهرهای ایران است و از نظر موقعیت مکانی در بهترین شرایط قرار گرفته است. چرا می گوییم رزرو بیلبورد در کرج به نسبت سایر شهرهای ایران بیشتر دیده می شود؟ این نکته را می توان به قرار گرفتن این شهر در شاهراه اصلی اشاره کرد.
فرض کنید یک بیلبوردی را برای معرفی کسب و کار خود در اتوبان تهران- ساوه اجار کنید. در طول روز میلیون ها نفر این بیلبورد را در طی این مسیر مشاهده خواهند کرد و همین عامل باعث بیشتر شناخته شدن شما می شود. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و برندهای مشهور در این اتوبان، بیلبورد رزرو کرده اند و توجه ویژه ای نصب بیلبورد در کرج دارند.


قیمت بیلبورد در کرج
این قیمت بستگی به چندین پارامتر دارد. از جمله آن ها می توان به اندازه و موقعیت مکانی بیلبورد اشاره کرد. مسلما هزینه نصب بیلبورد در اتوبان تهران- کرج بیشتر از هزینه نصب بیلبورد در اتوبان کرج- قزوین است و این امری کاملا طبیعی است.
هم چنین هر چقدر اندازه  ابعاد بیلبورد شما بزرگ تر باشد، شما می بایست هزینه بیش تری را برای تبلیغات خود در نظر بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت قیمت بیلبورد در کرج،  و اجاره آن می توانید همین الان با کارشناسان مجری آوای ترمه تماس حاصل فرمایید.
 
 
قیمت بیلبورد در کرج
 
نکاتی در ارتباط با رزرو  بیلبورد در کرج
این امر کاملا بدیهی است که جهت معرفی کسب و کار خود برنامه ویژه ای داشته باشید. اگر صاحب یک رستوران شیک و مدرن هستید و می خواهید افراد زیادی شما را بشناسند، مطمئنا بهترین مکان جهت رزرو بیلبورد در کرج، جاده چالوس است.
این را به خصوص برای رستوران و یا کافه هایی که در این جاده قرار دارند شدیدا توصیه می کنیم زیرا با این کار بسیار شناخته شده تر خواهند شد و می توانند درآمد خود را در طول یک ماه و با اجاره بیلبورد در کرج چندین برابر کنند.

بسیاری از صاحبین کسب و کارهای مختلف برای معرفی و افزایش درآمد خود تبلیغات نمی کنند و احساس می کنند با دادن هزینه تبلیغات انگار سرمایه خود را دور ریخته اند. آماری جالب از شرکت بزرگ اپل گرفته ایم که این شرکت ماهیانه حدود 10 درصد از سود خود را صرف تبلیغات می کند و مدیران این شرکت معتقد هستند که با متوقف کردن روند تبلیغات خود در واقع مرگ کسب و کار خود را صادر کرده اند.
این طرز تفکر از سوی صاحبین شرکت های معروفی هم چون اپل باعث شده که هم اکنون این غول در دنیای تجاری متولد شود.
 
 
 
کد مطلب: 57505
برچسب ها: رپرتاژ تبلیغات
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام