کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شارژر بی‌سیم ارزان‌قیمت + عکس

4 مرداد 1398 ساعت 14:04

ایتنا - شرکت VingaJoy شارژر بی‌سیمی عرضه کرده که وزن سبکی دارد و دارای یک روکش خاص هم هست که از سرخوردن گوشی در حین شارژ جلوگیری می‌کند.




شارژرهای بی‌سیم عموما محصولاتی ارزان قیمت نیستند، اما یک شرکت هندی شارژر بی‌سیمی را برای استفاده بر روی گوشی‌های هوشمند عرضه کرده که تنها 14.5 دلار قیمت دارد.

به گزارش ایتنا از فارس، شرکت VingaJoy از عرضه شارژر بی‌سیم تازه‌ای به نام WC-1007 خبر داده که به مالکان گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد Qi امکان می‌دهد تا تنها با پرداخت 14.5 دلار از این خدمات بهره بگیرند.
 
قدرت صفحه این شارژر بی‌سیم و خروجی آن برابر با یک آمپر بوده و از پرت یو.اس.بی نیز برای شارژ برخوردار است. این شارژر بی‌سیم همچنین سبک بوده و تنها 40 گرم وزن دارد. پایه عرضه شده همراه با این شارژر بی‌سیم آن را به منبع برق متصل کرده و از همین طریق فرایند شارژ آغاز می‌شود.
 


یک روکش خاص هم برای این شارژر بی‌سیم درنظر گرفته شده که از سرخوردن گوشی در حین شارژ جلوگیری می‌کند و امنیت تلفن همراه را تضمین می‌کند.

یک چراغ ال.ای.دی هم برای این شارژر بی‌سیم در نظر گرفته شده تا به محض تکمیل شارژ کاربر از این موضوع مطلع شود. البته طول این چراغ در طول شارژ شدن هم تغییر می‌کند.


کد مطلب: 57489

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57489/شارژر-بی-سیم-ارزان-قیمت-عکس

ايتنا
  https://www.itna.ir