۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

گوگل فوتو در 4 سال به یک میلیارد کاربر رسید

ایتنا- نرم‌افزار Google Photos به دلیل به‌روزرسانی‌های منظم و مفید خود در طی چهار سال توانست یک میلیارد کاربر را به خود جلب کند.
گوگل فوتو در 4 سال به یک میلیارد کاربر رسید
نرم‌افزار Google Photos به دلیل به‌روزرسانی‌های منظم و مفید خود در طی چهار سال توانست یک میلیارد کاربر را به خود جلب کند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گوگل به‌تازگی تائید کرده است که نرم‌افزار تصاویر این کمپانی که بانام Google Photos شناخته می‌شود، هم‌اکنون بیش از یک میلیارد کاربر دارد.
این نرم‌افزار تنها پس از چهار سال از تاریخ عرضه‌اش توانسته بسیاری از رقبا را کنار بزند و به اصلی‌ترین نرم‌افزار در زمینه کاربری خود تبدیل شود.
 
کمپانی گوگل نرم‌افزار Google Photos را در کنفرانس I/O سال 2015 میلادی رونمایی کرد و بر اساس تجربه کسب شده باید گفت که این برنامه به یک دستاورد بسیار مهم برای این کمپانی بدل شده و انتظارات سازندگان آن را برآورده کرده است.
 
 گوگل فوتوز
 
بدین ترتیب، این نرم‌افزار پس از گوگل سرچ، جیمیل، کروم، درایو، مپز، یوتیوب، پلی استور و اندروید نهمین نرم‌افزاری است که به محبوبیت میلیاردی رسیده است، اما این روند را سریع‌تر دیگر نرم‌افزارهای یادشده طی کرده است.
برای مثال جیمیل در طی 12 سال توانست به کاربری میلیاردی برسد و در این میان فیس‌بوک و اینستاگرام هشت سال برای به دست آوردن چنین توفیقی تلاش کردند.
 
یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت این نرم‌افزار، افزودن سریع قابلیت‌های مفید از جانب گوگل به آن بوده است.
آخرین ویژگی پر سروصدای Google Photos قابلیتی به نام Gallery Go که یک فوتو منیجر کم‌حجم ولی کاربردی برای اندروید است.
این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که به‌صورت آفلاین تصاویر خود را مدیریت کنند و آنها را به‌صورت خودکار در دسته‌بندی‌های ویژه‌ای قرار بدهند.
 
کد مطلب: 57486
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام