۰
plusresetminus
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷

نرم‌افزار Sound Amplifier گوگل برای نسخه‌های قدیمی اندروید نیز عرضه خواهد شد

ایتنا- نرم‌افزار Sound Amplifier که برای کمک به کم‌شنوایان طراحی شده است، از این‌ پس روی نسخه‌های اندروید 6.0 به بعد نیز اجرا خواهد شد
نرم‌افزار Sound Amplifier گوگل برای نسخه‌های قدیمی اندروید نیز عرضه خواهد شد
نرم‌افزار Sound Amplifier که برای کمک به کم‌شنوایان طراحی شده است، از این‌ پس روی نسخه‌های اندروید 6.0 به بعد نیز اجرا خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نرم‌افزار گوگل برای افراد کم‌شنوا هم‌اکنون عمومیت بیشتری پیدا کرده است. این نرم‌افزار که Sound Amplifier نام دارد، از این‌ پس به‌جای دستگاه‌های مجهز به اندروید 9.0 پای، روی اندروید نسخه 6.0 به بعد کار خواهد کرد.
 
از دید کارشناسان، این امر دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود، زیرا به‌ این‌ ترتیب افراد کم‌شنوا برای درک مکالمات یا صداهای تلویزیون به تلفن همراه جدید نیازمند نخواهد بود و تنها یک جفت هدفون باکیفیت مناسب برای آنها کفایت می‌کند.
 
 
 
البته شرکت گوگل طراحی جدیدی را به قابلیت تجسم فکری این نرم‌افزار افزوده است که جزئیات آن هنوز چندان مشخص نیست.

همچنین نسخه اولیه این نرم‌افزار برای اجراشدن به قابلیت Dynamic Processing Effect اندروید 9.0 نیاز داشت و البته نسخه جدید این نرم‌افزار هنوز هم از این قابلیت استفاده می‌کند و در کنار آن، نسخه محلی DPE و Android Oboe library را نیز برای کاربرد این نرم‌افزار به خدمت گرفته است.
 
شایان ذکر است که کاربری و طرح کلی این نرم‌افزار هنوز ثابت مانده است.
اپلیکیشن Sound Amplifier می‌تواند صداهای اضافی اطراف را فیلتر کرده و با تغییر فرکانس صداهای مفید، آنها را متناسب با شنوایی هرکدام از گوش‌ها تقویت کند.

این نرم‌افزار البته نمی‌تواند به‌طور کامل به یک ابزار کمک‌رسان شنوایی تبدیل شود، اما می‌تواند صداهای مهم محیط را برای فرد پررنگ‌تر کند.
علاوه بر این، دسترسی به نرم‌افزار Sound Amplifier آسان است و تنها نیازمند به فناوری‌هایی است که اغلب افراد این روزها در اختیاردارند.
 
کد مطلب: 57485
برچسب ها: گوگل اندروید
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام