۰
plusresetminus
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳

مایکروسافت از پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 رونمایی کرد

ایتنا- شرکت مایکروسافت به تازگی از پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 رونمایی کرد که در این پیش‌نمایش، بهبودهای مهم و قابل توجهی در بخش “Task Manager” ایجاد شده است.
مایکروسافت از پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 رونمایی کرد
شرکت مایکروسافت اخیراً از پیش‌نمایش جدید سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی کرده است که در این پیش‌نمایش، شاهد بهبودهای خوب و قابل توجهی در بخش Task Manager هستیم.
این به‌روزرسانی جدید، ویندوز 10 را از بیلد 18895 به بیلد 18898 منتقل می‌کند. گفتنی است این بیلدها متعلق به شاخه 20H1 است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، به‌روزرسانی بعدی ویندوز 10 احتمالاً در نیمه نخست سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که ویندوز 10 به عنوان یک "سرویس" توسعه یافته است؛ به بیان دیگر بر اساس یک مبنای منظم و معلوم، قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. تاکنون هفت به‌روزرسانی اصلی، مهم و عمده برای ویندوز 10 وارد بازار شده است. این به‌روزرسانی‌ها، نوامبر، سالیانه، سازندگان، آوریل 2018 و اکتبر 2018 نام دارد.
به‌روزرسانی پاییزی سازندگان نیز یکی دیگر از این به‌روزرسانی‌ها محسوب می‌شود. به‌روزرسانی ماه مه 2019 نیز آخرین به‌روزرسانی ویندوز 10 محسوب می‌شود.
 
وقتی در پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 وارد بخش Task Manager می‌شویم، نوع دیسک (به عنوان مثال SSD) را هم می‌توانیم مشاهده کنیم. این مسئله شاید در نگاه اول اهمیت چندانی نداشته باشد ولی وقتی قصد داریم، بین دیسک‌های متعدد تفاوت و تمایز قائل شویم، کاملا به چشم می‌آید.
 به روزرسانی جدید ویندوز 10

همچنین در بیلد 20H1 تغییرات و بهبودهای خوبی حاصل شده است که یکی از این بهبودها، بهبود در بخش Task Manager محسوب می‌شود.
در این بیلد مشکل pcshell.dll نیز حل شده و به همین خاطر برخی از مشکلاتی که در explorer.exe به وجود می‌آمد، مرتفع گردیده است.
 
البته در کنار مسائل و مشکلات حل‌ شده، مشکلات دیگری همچنان وجود دارد. به عنوان مثال در صورتی که کاربر از دسکتاپ‌های مخصوص از راه دور استفاده کند و بخواهد به یک ماشین مجاری متصل شود،  نتایج جست‌وجوی نوار وظیفه تا زمانی که کاربر searchui.exe را مجدداً راه‌اندازی نکند، برای او نمایش داده نخواهد شد.
همچنین در برخی از دستگاه‌ها اگر راه‌اندازی سریع فعال شود، نور شب تا مدتی بعد از شروع به کار کامپیوتر روشن نمی‌شود.
 
با این وجود بنظر کارشناسان، مطمئناً مایکروسافت برای برطرف کردن این موارد نیز برنامه‌هایی دارد که این بهبودها در به‌روزرسانی‌های بعدی محقق خواهد شد.
  
کد مطلب: 57470
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام