۰
plusresetminus
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶

چهار مهارت اصلی برای ایجاد شغل در زمینه بلاک‌چین

ایتنا- برای ایجاد شغل در زمینه بلاک‌چین به چهار مهارت اصلی نیاز است که تسلط به این چهار مهارت در بسیاری از زمینه‌های مرتبط با فناوری می‌تواند منتهی به موفقیت شود.
چهار مهارت اصلی برای ایجاد شغل در زمینه بلاک‌چین
امروزه بلاک‌چین به یکی از بهترین بسترها برای درآمدزایی و ثروت‌آفرینی تبدیل شده است که کارآفرینان زیادی را مجذوب خود کرده است.
بلاک‌چین، بستر مستحکی است که پشت فناوری‌هایی مانند ارزهای دیجیتال قرار گرفته است و درآمدزایی بسیار خوبی دارد ولی رسیدن به ثروت و ایجاد شغل از طریق این بستر نیاز به چهار مهارت دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این چهار مهارت به شرح زیر است:
- تیزهوشی در کسب و کار
- داشتن سواد فناوری
- تجزیه و تحلیل داده و اطلاعات
- داشتن ذهنیت و طرز فکر راهگشا

تیزهوشی در کسب و کار
مهارتی است که اهمیت فراوان دارد. فردی که قصد ایجاد شغل در زمینه نوین و جدیدی مانند بلاک‌چین دارد، حتماً فردی هوشمند و کاربلد است و می‌داند که با سرمایه‌گذاری در این زمینه، در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌تواند به درآمد بسیار خوبی دست یابد.

داشتن سواد فناوری
مقصود از "سواد فناوری" این است که فردی که قصد دارد وارد فضای کارآفرینی و ایجاد شغل در بلاک‌چین شود، باید به صورت کامل بداند که بلاک‌چین چیست، با چه مواردی در ارتباط است. این فرد باید با تمامی مفاهیم و موضوعاتی که با بلاک‌چین در ارتباط است، آشنا باشد تا بتواند کار خود را به جلو ببرد و موفق شود.
 
 

تجزیه و تحلیل داده و اطلاعات



همیشه و در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها، فردی موفق و پیروز است که بتواند تجزیه و تحلیل کند، اطلاعات را گردآوری و روی آنها فکر کند و در نهایت یک نتیجه‌گیری درست و آگاهانه انجام دهد. با این کار سود و زیان خود از ایجاد شغل در زمینه بلاک‌چین را خواهد فهمید.

داشتن ذهنیت و طرز فکر راهگشا

کسی که قصد دارد وارد حوزه ایجاد شغل در زمینه بلاک‌چین شود، باید فردی با ذهن باز و در واقع روشن‌فکر باشد تا بتواند به همراه تیم کاری خود روی مشکلات و مسائل فکر کند و به راهکاری عالی برای آن برسد. ذهنیت راهگشا می‌تواند کسب و کار را با هر مشکل و دشواری از منجلاب شکست نجات دهد و روحی تازه در آن بدمد.

با داشتن چهار مهارت بالا که به ظاهر مشکل و در عمل بسیار دشوار هستند، موفقیت عملی و شدنی است. یک کارآفرین برای رسیدن به ثروت در زمینه‌ای نو مانند بلاک‌چین، بیش از هر چیز نیازمند دانش و درک بالا است.
 
کد مطلب: 57453
برچسب ها: بلاک چین
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام