۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲
گفتگوی ایتنا با مدیر شرکت ایده پردازان

99 درصد الکامپ داخلی است

ایتنا - در جریان نمایشگاه گفتگویی با آقای ربیعی مدیر سیستم های پیامدهی شرکت ایده پردازان در خصوص کیفیت الکامپ داشتیم.
عکس: آیدا جلیلی وند
عکس: آیدا جلیلی وند
در جریان نمایشگاه گفتگویی با آقای ربیعی، مدیر سیستم‌های پیامدهی شرکت ایده پردازان و درباره بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ گفت و شنودی داشتیم.

آقای ربیعی ضمن اشاره به این موضوع که دهمین سال پیاپی است در نمایشگاه شرکت دارند، به خبرنگار ایتنا گفت: در این دوره از نمایشگاه در دو بخش ظاهر شدیم: سرورها شامل سرور اختصاصی و سرور مجازی و هاستینگ. بخش دیگر هم سامانه پیامکی است. در زمینه سامانه پیامکی سامانه پیامک سفید را آورده‌ایم. این سامانه سال 1396 رونمایی شده بود که الان کامل ترش کرده‌ایم. از قابلیت‌های سامانه سفید اختصاصی سازی دسته مخاطبان و عدم ارسال اسپم است. در واقع مخاطبان با رضایت خودشان پیامک را دریافت کنند.

وی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه الکامپ اظهار نظر کرد: این سومین یا چهارمین سال پیاپی است که نظام صنفی مجری برگزاری الکامپ است. خوشبختانه ما با هیچ مشکلی مواجه نشدیم. معتقدم در این چند دوره اخیر کیفیت برگزاری خیلی بهتر و متعادل‌تر بوده و در زمینه جانمایی سهولت و همکاری بیشتری صورت گرفته. اسکیل بندی خیلی بهتر شده.

ربیعی درباره وجهه بین‌المللی الکامپ گفت: بهترین نمایشگاهی که در صنعت آی‌تی کشور داریم همین نمایشگاه الکامپ است. و جایی است که بهتر از هر جایی ما اهالی این صنعت دیده می‌شویم. البته نسبت به ده سال پیش حضور شرکت‌های بین‌المللی کمرنگ‌تر شده به سبب شرایط موجود. با این حال فکر می کنم نمایشگاه پخته تر شده. یعنی از آن حالت سرگرمی و فان و عمومی خارج شده است.

تنها فرصتی که شرکت‌های آی‌تی دور هم جمع شوند الکامپ است.
با این حال باید اعتراف کرد 99 درصد این نمایشگاه داخلی است و شاید یک درصد داخلی باشد. صنعت آی‌تی بسیار جای رشد دارد.

وی در خصوص کاهش اقبال شرکت‌های خارجی به صنعت آی‌تی ایران توضیح داد: بازار ما بازار پرریسکی شده. ارزش پول ملی مان پایین آمده لذا برای شرکت‌های خارجی حضور و فروش محصول جذاب نخواهد بود. در عین حال معتقدم شرایط بدین گونه نخواهد ماند و مانند یک جریان سینوسی تغییر خواهد یافت.
کد مطلب: 57428
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام