کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید معاون اقتصادی رییس جمهور از الکامپ

سايت خبری ايتنا , 30 تير 1398 ساعت 8:31

ایتنا - معاون اقتصادی رئیس جمهور بعد از ظهر شنبه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) و نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید بازدید کرد.


به گزارش ایتنا، دکتر محمد نهاوندیان در دیداری که 2 ساعت به طول انجامید، ضمن بازدید از غرفه های مختلف این دو نمایشگاه در گفت و گو با جوانان کارآفرین و فعالان حوزه کسب و کار های نوپا و تجارت الکترونیک با روند فعالیت این افراد، اشتغالزایی مشاغل نوپا و تولید محصولات آنان آشنا شد و با شنیدن مشکلاتشان برای رفع موانع تولید استارتاپ ها قول همکاری و مساعدت داد.

در این دیدارها، جوانان تولید کننده محصولات داخلی و فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال و کسب و کار های نوپا با بیان مهم‌ترین دغدغه ها ،درخواست‌ها و پیشنهادهای حوزه کاری خود، چالش ها و راهکارهای ساخت داخل در بخش صنعت،نقش کارگزاران تبادل فناوری در رونق تولید،نقش صندوق های حمایتی و روش های نوین تامین مالی برای ساخت داخل و تشریح ظرفیت های داخلی و حداکثر استفاده از توان ساخت داخل را مطرح کردند.

به گزارش ایتنا بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ از دیروز آغاز شده و تا 30 تیرماه امسال، برای پنجمین سال متوالی به تولیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.
 


کد مطلب: 57426

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57426/بازدید-معاون-اقتصادی-رییس-جمهور-الکامپ

ايتنا
  https://www.itna.ir