کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرداخت کرایه تاکسی با انجام کار خانه

سايت خبری ايتنا , 4 مرداد 1398 ساعت 22:57

ایتنا - اشکودا اخیرا با انجام تحقیقاتی به این نتیجه رسیده است که خانواده‌های بریتانیایی سالانه حدود 1648 مایل را صرف بردن و آوردن فرزندانشان به کلاس‌های مختلف می‌کنند. حالا این کمپانی تصمیم گرفته است تا با صرف خلاقیتی تازه، این مسافت را به کارهای مربوط به خانه‌داری اختصاص بدهد.


گروه اشکودا به‌تازگی نرم‌افزار ویژه‌ای را طراحی کرده است که مسافت طی شده توسط تاکسی سرویس کودکان را به انجام کارهای روزمره خانه برای آن‌ها تبدیل خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از  cnet، اشکودا به‌عنوان یکی از بازوهای اروپایی گروه فلکس واگن اخیرا با انجام تحقیقاتی به این نتیجه رسیده است که خانواده‌های بریتانیایی سالانه حدود 1648 مایل را صرف بردن و آوردن فرزندانشان به کلاس‌های مختلف می‌کنند. به‌این‌ترتیب این کمپانی تصمیم گرفته است تا با صرف خلاقیتی تازه، این مسافت را به کارهای مربوط به خانه‌داری اختصاص بدهد.
 
نرم‌افزار تاکسی والدین اشکودا در پی آن است که کودکان را مجبور کند تا کارهای خانه مربوط به خانه را انجام داده و در ازای آن سواری دریافت کنند. این نرم‌افزار دقیقا مانند مسافت سنج تاکسی‌ها عمل می‌کند و با ردیابی اتومبیل با استفاده از GPS، میزان مسافت طی شده را به کارهای روزمره‌ای تبدیل می‌کند که کودکان از عهده انجام آن برمی‌آیند. در آخر هر سفر رسیدی توسط راننده به کودکان تحویل داده می‌شود که در آن کارهایی که می‌بایست در طول روز انجام بدهند، آورده شده است.
 

 
 
همان‌طور که مشخص است این نرم‌افزار به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند کودکان را مجبور به انجام این کارها بکند و ازآنجایی‌که هیچ پشتوانه قانونی برای نرم‌افزار تاکسی والدین اشکودا وجود ندارد پس این والدین هستند که باید از انجام کار توسط فرزندانشان اطمینان حاصل کنند. درخواست محترمانه برای انجام این‌کاره‌ای محول شده قطعا تنها راه‌حل مفید باقی‌مانده برای والدین است.
 
این نرم‌افزار تنها برای کودکانی مورداستفاده است که هنوز به سن قانونی رانندگی نرسیده‌اند. زمانی که آن‌ها گواهی‌نامه رانندگی‌شان را دریافت کنند، این نرم‌افزار برایشان کاربردی نخواهد داشت. در آن هنگام نرم‌افزارهای مفید دیگری برای آن‌ها ترتیب داده شده است که نحوه رانندگی مقرراتی را به آن‌ها آموزش می‌دهد. از این دسته نرم‌افزارها می‌توان به 2020 Chevy Traverse اشاره کرد که تا زمانی که کاربر کمربند ایمنی خود را نبسته باشد، به او اجازه خروج از پارک را نمی‌دهد.
 


کد مطلب: 57408

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57408/پرداخت-کرایه-تاکسی-انجام-کار-خانه

ايتنا
  https://www.itna.ir