۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶

اولین تلویزیون هوشمند هواوی مجهز به سیستم‌عامل هانگ‌منگ

ایتنا - طبق گزارش منبعی آگاه یکی از زیرمجموعه‌های هواوی مشغول ساخت یک تلویزیون هوشمند است. این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل «هانگ منگ» خواهد بود.
اولین تلویزیون هوشمند هواوی مجهز به سیستم‌عامل هانگ‌منگ


 در این اواخر شرکت «آنر» که از زیرمجموعه‌های هواوی است اعلام کرده مشغول ساخت تلویزیون‌های هوشمنداست. اکنون منبعی آگاه از فعالیت‌های این شرکت فاش کرده نخستین تلویزیون هوشمند هواوی با سیستم عامل «هانگ منگ» عرضه می‌شود.

به گزارش ایتنا از مهر،  هواوی نخستین تلویزیون هوشمند خود را احتمالاً در آگوست سال جاری رونمایی می‌شود. این شرکت محصول خود را «نمایشگر هوشمند» نامیده که در حقیقت یک مرکز کنترل تمام دستگاه‌های متصل به اینترنت در خانه است.
به گفته «جورج ژائو» رئیس آنر تلویزیون مذکور یک مرکز اطلاع رسانی و همچنین دستگاهی برای سرگرمی خانواده است. البته او جزئیات زیادی درباره ویژگی‌های این دستگاه فاش نکرد.

این در حالی است که پس از تحریم‌های آمریکا، شرکت هواوی اعلام کرد از مدتی قبل مشغول توسعه سیستم عامل مخصوص خود بوده که اکنون آماده است.

طبق گزارش‌های مختلف سیستم عامل «هانگ منگ» هم اکنون در مرحله آزمایش است و پیش بینی می‌شود در ماه‌های آینده عرضه شود. همچنین مدیر ارشد اجرایی هواوی در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود عنوان کرده بود این سیستم عامل محدود به موبایل نخواهد بود و در طیفی از دستگاه‌ها از جمله روترها، سوئیچ های شبکه، تبلت و مراکز اطلاعاتی استفاده می‌شود.
کد مطلب: 57362
برچسب ها: هانگ منگ هواوی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام